dd

Skulle ha prov klockan 9.15 imorse, har min lärare kommit? nej för att det har han inte.
Jag var för en gångsskull i tiiiiiid !! störigt! Har till och med gått in och kollade pednet och det står ingenting om att han ska vara ledig eller vad som helst idag, noooooothing! ännu störigare!
Står i fina bibblan haha jeppan? och väntar och väntar ..

När jag har gjort provet och ätit spagetti och köttfärssås i skolan (A) haha,så ska jag till entrê med jeppan och kanske elle =)
  Ska kolla om min klänning finns där i rätt färg och storlek eller om de finns something else!
Sen blir det hem och duscha och förhoppningsvis sova någon timme, blev inte så mycket sömn inatt :( pratade i telefon med jeppan ett bra tag och sen skulle jag upp sex imorse, för skulle med mamma till jobb innan skolan och kolla på smink. haha .. okej? det är 2 på mammas jobb som har massa smink från åhlens som dom säljer för hyffsade priser, tänkte att jag kunde likabra kolla för mina mascaror bara slutar va bra helt plötsligt, vill ha mina gamla men dom e försvunna och hittar aldrig dom i affären heller:S haha , antagligen för att jag inte kollar efter mascara men endå!

Sen blir det mat, förkrök och sen utgång, vet inte var det blir än! :)

träffa BÄÄSTA läraren nyss, H.V . så snäll och fin haha ska leta upp läraren till mig , :@ !!

Gjort provet nu, väntar på att jeppan & elle ska komma till skolan så att vi kan äta =)
Känns som att jag klarade provet :O !! hope so! Om jag bara har rätt på frågorna som jag pluggade in där hemma (a)

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0