:)

ja okej, en blogg. haha.
"get a blog:D" kommentar av jeppan och "sussie har du en blogg?, hade velat läsa den såfall" av sandra var det som fick mig att vilja ha en.
Ändå vägen från oxie och hem satt jag och tänkte skitmycket om jag skulle eller inte, och det blev det som det blev.
Men ja jättefin vet jag inte ifall den är nu, men johanna kollar film så hon kan inte hjälpa mig, och det som hon sa att jag skulle göra fattade jag inget av, ( ja jag är trög) inget nytt för andra, haha men jag kom faktiskt på idag att JAG är faktiskt väldigt trög :(
Faktiskt så vet jag inte heller hur länge jag kommer ha denna, meeeeeeen ! :D

OCH jag hade lagt av med min träning av någon anledning som jag inte kommer på nu, de va för längesen eller har jag för mkt annat att komma ihåg/tänka på. men iaf IDAG så var det första gången på typ 1månad och jag måste sluta med att inte träna, och äta den hemska feta maten. I Teneriffa åt jag inte så onyttigt, jo en pizza. men den gick bort på ett ganska fint sätt endå=) men sen måndagen efter så åkte jag till stan träffa jeppan och sofie och dom skulle äta mcd, och såklart kan jag ju inte säga nej till den lilla cheeseburgaren som ligger och skriker på mig att jag ska köpa den, haha!! och varje gång jag har varit i stan denna veckan så har jag köpt cheese eller något annat skit från mcd.
Jag menar allvar när jag säger att jag är en rund köttbulle, jag måste ta tag i mig själv och börja träna.

men iaf, nu ska jag kolla gossip girl Säsong 2 :D har väntat en hel dag på att avsnittet skulle bli hemladdat! :(
antar att det kommer vara jeppan som läser detta först ;) haha .

seeya

okej,skitbra vet inte ens hur man bytar textstil! :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0