friday 13th

Sjuk film, såg den för ett tag sen på bio .. haha iaf ..
Gick in i duschen vid typ 8 för att jag bestämde mig för att jag skulle åka till johanna fastän jag var jättetrött =( .
Tog bussen 21.13 för att hinna ta tåget som gick 53 . När jag kommer fram så var klockan 21.43,och så såg jag några män som liknade tågchafförer(som var påväg ut) och eftersom det var en kille som hade hoppat framför ett tåg i hjärup på fredagsmorgonen så hade tågen varit inställda tidigare på dagen men jag visste inte om dom var fortfarande för det stog inga tåg eller något där var jag såg dom männen. Så jag gick in en annan väg till centralen för att det var HELT tomt, men när jag kom runt hörnet så var det som vanligt. Jag skulle gå och trycka "övergångs biljett" men hittade inte någon automat man kunde göra de på, klockan hade blivit 49/50 så jag började få panik. Jag stod skitlänge och prövade mig fram, (dom har fått nya skitfula automater) . tillslut fick jag lite panik så jag frågade en som jobbade där hur man gjorde om man skulle göra en övergång, hon bara jadu ska vi se här, haha hon började kolla på automaten och trycka lite, sen säger hon till mig försök att stoppa in biljetten där? och då menade hon i sedelfacket, hahaha jag bara jaja visst okej .. men det gick inte. så klockan hade blivit 52 och jag fick ännu mer panik, tågen går en gång i halvtimmen. kallt att stå ute och vänta en halvtimme på nästa. MEN så kom det en kvinna som jobbade på tåget och frågade vad vi gjorde, så berättade jag för henne att det inte funkade med övergång, så sa hon att det går inte på dom nya automaterna och att jag fick åka på min bussbiljett istället, kan tycka att det var ganska snällt :) ..
När jag kom fram så sa jag att dom skulle komma ut och möta mig och de gjorde dom, dom hade hyrt någon sjuk skräckfilm. Efter man sett den skulle man tydligen dö eller något, och han som hoppade framför tåget hade sett den 2 dagar innan han dog.
Sjuka som dom var ville dom gå in i en mörk hemsk dimma, där antagligen den killen hade gått för att komma fram till tornet, som det sägs att han hoppade från..? men jag vägrade haha!
Sen gick vi in och kollade på filmen dom hade kollat på, jag fattade ingenting för dom har redan sett filmen i typ 1h och några minuter. Efter den filmen blev det en annan skräckfilm vet inte om det var besatt eller exorcismen men jag kollade inte jättemycket på den för det var med engelsk översättning och jag skulle åka hem sen!! klarar mig bra utan skräckfilmer då :).
När filmen var slut så kollade vi upp tågtiderna och sen tog jag och stress tåget hem :)

Idag blir det nog att kröka lite och sen out =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0