h

Det var sagt att vi skulle ut igår, men det blev av.
J sa att hon skulle komma till mig och typ chilla, men hon mådde inte så bra senare på kvällen och jag skulle kanske åka till elle istället då men orkade inte ta bussen och det fanns ingen som kunde  köra, så jag blev hemma istället!

Pratade ganska länge med j i telefon , hon tyckte att dom skrek lite för mycket där hemma
 fattar dom inte att jag fyller år?
hahah, ganska kul tyckte jag :) .

Gjorde inget speciellt, kollade fast and the furios men hann inte se klart den för jag somnade.
Jag menar allvar när jag säger att jag hade 20 missade samtal när jag vaknade, från dolt nummer. Varför ringa ännu fler gånger ifall jag inte svarar på dom 3 första? Vet inte vem det var, men om det var någon som inte skulle "busringa" , utan att de var någon som ville få tag på mig :S , så skicka ett sms istället och säg vem fan de är så kan jag iaf höra av mig när jag vaknar dagen efter ? jag är inte den som vaknar av att telefonen vibrerar.
Skitsamma.

Mamma väckte mig imorse och sen åkte vi till ikea :)
Köpte en ny spegel, en lampa till mitt rum och sen lite ljus bara .

Ikväll blir det hem till Å och äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0