mamacita

Gick till mötet idag, trodde att det skulle vara onödigt snack men hon hade tittat runt och tagit fram lite saker :p . Det var om vad jag ska göra efter gymnasiet. Ska dit igen på måndag för då har hon tagit ut mer information till mig :D .

Träffade xio i skolan också, det var ganska längesen :( .

När jag var klar så stack jag till burlöv center med elle och jeppan.
Tåget dit så var det någon som hade låst in sig på toa haha för att han inte hade köpt biljett för han hade inga pengar, nehe! kontrollanten kastade iallafall av honom.
Första gången jag åt kulglass på jag vet inte hur många år, haha det var så gott =( .
Vi köpte vars en glass och gick och satte oss på några bänkar och bara kolla runt på lite folk, ser 2 väktare med en "fånge" .
"ska vi gå efter?" haha vi ville veta vad han gjort för han var endå gammal:S. så jaja sket vi i honom, så tjoff kommer han kutandes, fången då genom hela köpcentret och ut till utgångarna . vi bara what?! :S haha men vi började gå åt de hållet som han sprang så hörde man ett boom så hade idioten sprungit in i dörren HAHA!! så dom fick tag på honom. Rätt åt honom!
Vi gick till tåget och skulle åka hem, konduktören kommer och ska kolla biljetter, sjuk var han också börja snacka massa om att jeppans inte var tillåtet att han skulle ta de riva isönder blabla och hon skulle KÖPA ett nytt och absolut inte hämta från skolan. De slutade med att han tog hennes foto ??

Träffade johanna på centralen och elle hade övertalat mig att ja skulle stanna kvar med henne lite tills hennes kompis kom så vi åkte med johanna till triangeln där natta väntade.
Hittade inte min tröja på h&m , var är deen :(
Jättehungrig var jag hahah, jag sa att jag ville ha något att äta så början johanna skrika HÅLL UT!!! haha störd!
NEJ, det blir ingen mat, NEJ!!
HAha lagom lätt att övertala sig själv om att inte äta!

Jag följde med johanna och natta till chili och hämtade johannas pass, och sen tog jag faktiskt bussen hem. var jätte trött och var tvungen att  plugga! har flyttat fram provet tills på fredag istället.

Vaknade nyss, somnade när jag skulle plugga. ganska störigt kan ju jag faktiskt tycka!
Ska fortsätta nu !!
bye.


 
lite amanda och jag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0