mi casa es su casa

Har nyss satt i hårfärgen, märkte igår att jag hade en extremt fult utväxt så jag gick och handlade hårfärg idag :) .
Skulle pluggat hela dagen idag, men mådde inte så bra imorse efter gårdagen :$ .. så har gått runt här hemma och inte fattat ett skit haha överskumt . Sen va jag sugen på att övningsköra så jag och pappa stack ut en stund och körde haha det gick bra i början men slutade med KAOS! iaf lite.

Lördag 14 mars.
plugga, plugga och övningsköra.
På kvällen så blev det lite melodifestivalen, har inte kollat på det sen jag var ett litet barn och inte för att jag har någon som helst anledning att bry mig, men faktiskt operasångerska & melodifestival? jag ser inte hur det hänger ihop.
Det fanns några HELT OKEJ låtar men nejnejnej jag gillar annat bättre.
Efter melodifestivalen så kom johanna och amanda hit för att förkröka :)
haha de första amanda ser på mitt rum är min lilla kända björn som alla ska trakassera på ett eller annat sett ( jeppan ska misshandla honom och sen bli rädd för honom och lägga in honom på toaletten i ett skåp hahah han fick ligga där en vecka:( eller natta som alltid ska hålla på att bara dumma sig med honom :) leave  him alooone! :( hahah men IALLAFALL till saken.
Sätter på musik och tar fram glas och drickan och sen kröka kröka :) , ett tag sen jag drack vodka redbull men det blev skitbra (y) . Johanna skulle lyssna på michael jackson ganska mycket men jag gillar inte honom men det gick endå, haha.
När vodkan var slut, så var jag och johanna lagom fulla men amanda ville ha något mer att dricka. SOM TUR ÄR  så har man sin special "langare" så de löste sig.
Amanda skulle tvunget gå ut till bussen 10 minuter innan den skulle gå för annars skulle vi inte hinna den ( det tar kanske 3 minuter att gå till bussen, kanske 4 om man har druckit haha)
På bussen kommer amanda på att hon har glömt sitt pass hemma och börjar få lite panik,hon ringer sin mamma och jag och johanna fick absolut inte prata.
amanda : jag ska ringa min mamma och låtsas gråta  , för att hennes mamma skulle komma och lämna passet i stan. haha jag trodde inte hon skulle  göra de, men sjuk som människan är sitter hon och gråter och säger att alla hennes kompisar redan har gått in och blabla hahah . när dom lagt på så "ja, hon kommer till kungsgatan" från gråtamanda till gladamanda, hahah det var riktigt sjukt att "se"  usch ja.
Vi kom fram till gustav och amanda går till bilen jag vet inte vad jag gjorde jag bara stog:S haha och johanna var som vanligt borta haha. Sen kom vi till deep på något sätt ? frågar vakten hur mycket folk det var för det var ingen kö eller något, han visar på sin räknare att de är 61 personer därinne så det blev hejdå deep!
Dom hade träffat någora sthlmare som vi va med haha som skulle fixa in oss "gratis" på vip lounge, det blev en taxi dit för 50 kr, sjuk taxichafför han var inte normal någonstans! :O
kom in där och det blev toaletterna direkt och fyfan vad det lukta SKITSKITSKIT det luktade KRÄK haha och sen spred det sig på hela stället fyfan.
Eftersom smarte johanna börjar röka där inne för ngn blondin lura henne att man fick så blev hon utslängd, hejdå johanna!
Men senare gick vi ut till henne haha och träffade deras kompis och va lite med dom.
blev tyvärr bk och gam som jag är beställer jag vad jag nu beställde men kommer ihåg att jag åt och åt och åt :( fick inte nog av den underbara maten <3 .
Tvingade amanda till att ringa hela tiden, förlåt :$ haha. men nu är det slut med det. har tagit bort nummer också.
men saken är att jag inte förstår VARFÖR? , only god knows och YOU!

På bussen hem så satt det en man/gubbe som sov, men jag lät inte honom sova haha:( jag väckte honom och sa att han inte kunde sitta och sova på bussen så han började snacka med mig istället, vi kom fram till att vi båda skulle hoppa av på samma. Han bodde i "nya rosengård" och jag sa till honom att DÅ har han definitivt hamnat på fel buss, men han menade annestad , haha :) . Busschaffören stannade inte på vår hållplats så det blev nästa, lite rädd var jag en okänd gubbe vet man aldrig vad han kan få för sig. Men han bara gick och snackade med mig om vad vet jag inte men haha jag kommer ihåg att jag berättade sjuka saker för honom . när jag skulle gå så säger han till mig, ha det så bra, och det var trevligt att träffa dig, jag bara mm .. hejdå! haha och börja gå lite faster åt mitt håll :D .

sjuk natt med sjuka drömmar och riktiga konstiga sms har jag och amanda legat och skickat till varandra hahah ..fattade inte alls vad vi har snackat om när jag läste dom på morgonen .
Vaknade klockan 9 på morgonen och gick och hämtade vatten , jag hade så jääävla ont i huvet. skyndade mig till sängen och drog täcket över mig, haha jag ser människor under mitt täcke ? vad håller på att hända med mig , det är en sak som jag inte förstår.

Annars hade jag skitkul under kvällen, jappjapp :) .

Imorgon ska jag plugga,plugga,plugga men ska också till väla med mrs jeppsson, inte träffat grisen på ett tag nu.

Jag har lyssnat på shakira - hips dont lie , i princip hela dagen. den är såååå bra och spanska är så fint.
Har äntligen hittat en låt som jag har velat ha överlänge och en till låt som jag har velat ha sen igår,ganska glad blir man faktiskt 8-| .


rebecca,       rebeccaj.blogg.se    pluggar sa:
hahah okej men måste plugga nu komemr aldrig klara detta....

goteduarful,   MI CASA ES SU CASA sa:
haha mm jag med  8-)
goteduarful,   MI CASA ES SU CASA sa:
har ja sagt nu sen klockan 1 imorse
rebecca,       rebeccaj.blogg.se    pluggar säger:
jaha jag har sagt det i två veckor nu snart

goteduarful,   MI CASA ES SU CASA säger:
hahahah
goteduarful,   MI CASA ES SU CASA säger:
du vinner
rebecca,       rebeccaj.blogg.se    pluggar säger:
hhahah vet


ska alltid vara värst!!! :p

Enough :)
 
Nu ska jag sova, jätteskönt ska det bli.
Godnight .











Kommentarer
Postat av: jeppan

well, you know me:)

2009-03-16 @ 00:33:43
URL: http://rebeccaj.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha javisst :p

2009-03-16 @ 09:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0