they dont really care about us

mamma körde mig till elle vid 5 för jag skulle äta där. Elle sa att vi skulle äta kyckling, jättegott tänkte jag att det skulle bli. När jag kom dit så gick jag och sov en stund för jag var skittrött.. haha vaknar vid halv 7. Vi pallade inte laga mat igentligen men vi gick ut och skulle börja, det blev ingen kyckling haha för elle vet inte hur man gör och jag pallar inte. så vi åt hamburgarkött och pommes! hahah, det var inte så jävla hemskt som vi trodde! vi orkade verkligen inte ju :( .

Sen kom jeppan och andy. började smått att göra vid oss, ingen orkade det var skitjobbigt! Andy fixade jeppans hår skitsnyggt så skulle han fixa mitt också, andy jag lovar jag tyckte att det blev skitFIIINT, men jag såg konstig ut! :(
Sen kom amanda och johanna och vi började kröka.
gjorde andys kortspel och sen 1-13 . Slutade ganska snabbt med det och började sjunga singstar istället, haha jag blev så jävla anfådd! det var skitjobbigt, men alltid lika kul :D .
Johanna ville sjunga, men så skulle jag och jeppan sjunga så börjar johanna sjunga eminems : I HATE YOU SO MUCH RIGHT NOW, I HATE YOU SO MUCH RIGHT NOW!! till mig, hahah!!
sjukt att alla var så sjuka .

Det blev dags att gå till bussen, jag och andy var typ själv vid bussen innan dom andra kom?
Sen kom dom också och vi åkte till .. studentgatan för vi skulle till buddha.
När vi hoppar av så sätter jag och jeppan oss på golvet för jag skulle laga hennes sko för tredje gången kanske? så trodde johanna att vi kissade så hon säger : jag vill också kissa! haha jeppan bara , johanna vi kissar inte?
Haha det kom typ en flod så jag och jeppan fick hoppa bort.
Några tjejer ifrån halmstad följde med till buddha, men det var 20 så vi kom inte in! vi stack till kb istället.
tog bussen dit, fastän jag hade beställt en taxi från bk :( HAHA!

Står i kön till KB, johanna står framför mig och ska visa sitt leg, hon tar upp en hundralapp och tror att de är hennes pass? hahah, vakten säger att hon får gå åt sidan och prata med den andra vakten, han säger  till henne att hon har druckit lite mycket idag, johanna svara : jaa ... hahah så dum :(  jag och johanna går åt sidan för att leta upp hennes pass, en taxigubbe börjar prata med oss, frågar varför vi inte kom in och johanna säger att hon har glömt sitt pass där hemma och var hon bodde, taxigubben tyckte att det var helt långt annars hade han självklart kört sa han , hahah han började prata med oss asmkt, om vad har jag ingen aning om men ja.. jag började leta i johannas väska också hittade inte hennes pass, vi skulle gå och leta efter de, men så hällde hon ut alla saker i väskan på en stol och så kom lilla passet fram ahah så vi skulle försöka igen , gick och ställde oss i kön igen och väntade på att komma fram, hahah när de är vår tur tar hon upp sitt BUSSKORT?!?? hahah riktigt sjuk människa, vakten säger : du var här och försökte innan jag kan inte släppa in dig. haha nähä så vi fick gå åt sidan igen .. jeppan,elle,amanda och andy var inne på kb.
taxigubben börjar fråga om vi inte kom in och varför och att det var synd om oss, hahah !! försök igen, försök igen! haha nej du !!
Var svinkallt ute så vi gick över gatan till ice istället, skitfattigt att man måste betala för en dricka för att komma in :S haha, men iaf så gjorde vi det. Johanna frågar mig vad ska man med denna lappen till? och typ slängde iväg den hahah :S ( man fick en lapp som man skulle visa i baren för att få drickan) Satte oss ner och började prata med några :) . Johanna tog min cider hela tiden och jag bara :  nej johanna du ska inte drícka mer! hon bara okej, sen tog de någon sekund sen satt hon med den igen haha :S  . En av killarna gick och beställde vatten till henne, johanna :jag vill inte ha vatten . jag sa till henne att det var vodksa så drack hon direkt =) . det var karaoke och jag ville sjunga helt mycket men visste inte hur man skulle göra för att få sjunga! :( haha sen kom min älsklings shakira låt :D,  hips dont lie <3 sjukt fin var den.

Elle kom in till ice sen, haha ofta jag bara elle du gör såhär och tog hennes pengar och hennes leg och allt & att hon skulle ha en cider och blabla, elle bara nej det vill jag inte alls, haha så hon som stod i kassan kolla översnett på mig, hahaha .
Iaf så gick vi och satte oss var vi satt innan .
jeppan, amanda och andy kom utanför så gick jag ut och gav dom pengar till "inträdet" . så gick jag in igen och satte mig, så kommer vakten fram till mig och säger, jag får se på ditt pass. så säger en kille hon är 19!! så säger vakten jag bryr mig inte om hon är 55. HAHA han var sjukt sur.
Vi skulle gå, så vi kunde gå och äta med dom, jag och elle går ut. jaha var fan är johanna då? hahah amanda säger jag ringer hennes mobil.
jag: nej men de är inte lönt, jag har den!
så jag fick gå in och hämta henne, vakterna hade PRECIS sett mig . så när jag ska gå in igen så säger vakten : jag får se ditt leg igen, du ser mystisk ut, att jag var misstänksam eller vad han nu sa. OKEJ?

Iallafall så hämtade jag johanna och sen så vi kunde gå och äta. Skulle äta på bk men det var stängt vid triangeln så vi skulle gå till gustav, de kommer en buss så går jeppan på och frågar om vi får åka gratis till gustav , haha han säger ja så vi går på . Bussen kör och amanda och elle var inte på bussen? HAHA fatta ingenting. När vi kom fram så pallade jeppan och andy inte vänta på deras buss i en timme så dom tog den som kom :( ..
jag och johanna fortsatte till bk och jag fick ett argt sms av elle " men tack " ahahah jag vågade inte svara :( så jag sa till johanna skicka till amanda att dom ska komma till bk . köpte lite mat och sen gick vi upp och satte oss, tar 3 sekunder sen så sitter amanda och elle bredvid oss :S ..
sen gick johanna och amanda till deras buss och jag och elle satt kvar och väntade på att vår buss skulle gå. HAHA så jävla hemskt, enligt mig så somnade BÅDA, men inte enligt elle då var det bara jag. Elle: hahah sussie "den" kom upp och kollade på dig när du sov, började skratta och sen gick ner igen.  hahah lite hemskt med tanke på vem de va :P hhaa! Sen tog vi bussen hem till elle sen och sov där.
Ångest igen att jag åt bk, kan jag inte bara sluta? :S problem.

lagom sjuk kväll !! ahahah :(


jag och amanda


jag och min babygirl


haha mycket fin bild på mig och amanda ;)


haha jeppan dansar balett :p


elle pelle =)


lite jag, andy och elle


andy och johanna =)


haha elle in action :p



                                               my hips dont lie !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ball kväll Susse :D

2009-03-21 @ 23:37:06
Postat av: alberto salas

den kjolen var kanske lite för kort:O utmanande klädd!!!!!11

2009-03-28 @ 13:40:23
Postat av: Anonym

vem menar du är utmanad klädd ?

2009-03-28 @ 17:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0