sexy i wanna take you to my crib

BIG FAT LIAR , and you know it !! som sagt så bryr jag mig inte, men det som stör mig är dina lögner !!! det enda jag ville ha fram var ett svar om VARFÖR?? men istället börjar du snacka din bullshit och skylla över på mig,
bra försök men det funkar inte så. not this time ;) , du är hejdå-objekt :)

Stack till skolan halv 12 för att hinna äta innan syo-mötet. Åt med xio . Det kommer en kille till bordet bredvid oss och börjar anklaga en annan för att vara rasist och nasist? sjukt dum i huvet , han var överjobbig och sjukt nördig, han satt där kanske 20 minuter och tyckte att han var cool när hela matsalen hörde honom bråka :) .
Gick upp till syo när vi var klara, står en lapp på dörren att hon är SJUK! orka. står inget på pednet eller något, lite tråkigt !
Jag och X gick och satte oss i ett redigeringsrum och youtube : ade. haha spice boys - banana spice <3 haha så jävla söt!
sen blev det lite spice girls och xio började prata om gogo's som man samlade på när man var liten? iaf så var det xios hobby ;) och som alla kanske inte vet så kan xio oftast inte prata, och idag var det dåem , istället för dom. skrattade i kanske 5 minuter streck, hahah aaaah . annars brukar det var andra små ord , hejå t.ex  HAHA glömmer lite bokstäver ibland :(
xio klagar på min röst ,när jag skriker/säger jeppan att de låter kul! har jag inte själv märkt, märker bara att en viss lärare har fått mig att prata på ett sjukt konstigt sätt. alla ord vill ut ur mig samtidigt så det blir något sjukt av de istället, haha hemskt!

Efter skolan stack jag till praktiken (mammas jobb) , det var jobbgt eftersom jag var trött som fan och sen nu ikväll så följde jag med jeppan på ki-boxning och det var ASjobbigt! men det var kul :) .
Imorgon blir det paludaaaaaan :D .

Jag kom och tänka på en sak när jag satt på bussen innan, i veckan nu när jag e&j var i stan så skulle vi hoppa av, så går elle och jag av, sen när jeppan kommer till dörren så stängs dörrarna och bussen kör iväg, jaha? hejdå jeppan . hahahahaha det var så jävla kul :(
J hade haft en seg gubbe som inte hade aktat sig i tid så det var därför de hände :( .

Ser framemot fredag :)

Nu måste jag sova, upp tidigt imorgon . ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0