she makes a man wanna speak spanish

Träffade j vid 11- halv 12 på centralen.
Gick på tåget som gick till helsingborg, eftersom vi skulle till väla . ett skitstort köpcenter.

Förstår inte riktigt var människan får allt ifrån:

hon börjar prata om hur hon har en kniv och skär sönder mina knä ? haha (det gör så jävla ont i mina knän ifall jag hör/ser något äckligt, t.ex de hon sa eller om det är något på tv eller vad som helst. sen att hon tar min tunga och virar in den i sånt som man har i hästhagen (Y) = taggtråd, rostad taggtråd till och med det gör mer ont, för det vet rebecca jeppsson, HAHAA!!! och allt vad hon sa, bara så jävla sjukt:p .

Efter en timme var vi framme, gick in på skånetrafiken och tog en busstidstabell och försökte sen hitta 2ans busshållsplats. Såg att bussen kom en bit bakom oss så vi började springa haha, sprang som djur! när vi kommer fram frågar jeppan hej, går denna bussen till väla? "nej, då får ni gå över till andra sidan" ..HAHA hade sprungit i onödan , ledsna blev vi med gick över och väntade. Haha helsingborg var inte bara helsingborg, det var lund, göteborg, danmark och allt vad de nu var(vägen dit liknade dom olika) ehehe..
Kom fram till väla och det var faktiskt riktigt stort haha, vi var jättehungriga men det fanns bara sån dyr mat och lilla mcd, men den maten är borta ur våra liv typ, eller iaf helt ur hennes och jag kämpar på :( haha!! tjugg.
Gick runt och kollade i affärerna ett ganska bra tag innan vi mådde illa av hunger. gick och kollade vad det fanns, TACO fanns , men det var dyrt, wok ville vi inte ha, inte baguett och inte mcd . den blå tuppen fanns kvar haha och där fanns det riktigt mycket att välja imellan . det blev en vesuvio pizza (barnpizza) ångest efter den, men får väl träna bort den imorgon eller i veckan :( ..
Efter maten så fortsatte vi att kolla .
Hittade en klänning på gina tricot men köpte inte den,  men ska åka till burlöv center i veckan och KANSKE köper den då haha.
Hittade också ett par jeans på bikbok, som jag SKA köpa . det är nog första gången jag hittar något där som är fint och som ens sitter fint :S .
Rebecca jeppsson fick ont i sina fötter av hennes skor så jag erbjöd mig att gå i dom sista biten ut till bussen.
tar på mig dom, börjar gå. JA JÄVLAR haha jag gick som en utveck:( , och mina knä störade sig haha.
när vi kommer ut ser vi att bussen står där men jag går really slow som en oldie =( . 
ska vi springa? ska jag ta av mig skorna? haha det gjorde jag, sprang barfota till bussen och sprang i lera , ue.
Busschaffören : går du barfota?
Jag : hahaha ja!! 
Tar bussen tillbaka till centralen, stog och kollade tågtiderna och såg ett som skulle gå närsom så vi kuta ner till tågbanan och genom alla folk haha och inget tåg var där, men det skulle endå komma ett till närsom så det var lungt.
guuuuud va trött jag var, har nog aldrig varit tröttare :( . RJ störar sig lite grann sen helt tyst haha och sen från ingenstans säger rebecca : tänk om du har aids ! 
hahah vilken störd människa :( .
vi trodde att öresundståget skulle gå snabbare än pågatågen men ikke, kommer på och är osäkra på om vi får åka med vår busskort på ÖREsundståg ifall det ingick i skånetrafiken haha men det gick och sen såg den hemskt långa tiden tills vi var hemma i maaaaalmö :( .

Pappa kommer in och säger att hans kamera har gått i sönder och att han kan få min gamla. Ja sa jag, men kom på sen att jag hade köpt den för egna pengar så jag sa du kan få köpa den för 800, nej 700!
Pappa : 500
Jag : 690
Pappa: 550
Jag: 630
Pappa: 603
Jag: 643
Pappa: nej, du kan ju inte gå upp?
Jag: haha nähä , em´hm okejdå 629
Pappa: 610
Jag: 628
Pappa: 620
Jag. 628!!
Pappa: 623
Jag: 627
Pappa: 625
Jag : 626
Pappa: 625,50 kr
Jag : 626, eller nej 625,50 kr
Pappa 626,50 !

hahah, precis vad jag behövde :D. nu kan jag köpa mina fina jeans och klänningen som jag inte kunde köpa idag :)
haha mamma : vad har du gjort idag? stack och träffade rebecca sen stack vi till helsingborg haha :( till ett köpcentrum.
mamma: HAH VA HELSINGBORG? va gjorde ni där? var får ni alla ideér ifrån?
hahahah lilla mammsii dåå (L)
det var faktiskt crazyrebbans :).

nu ska jag äta lite mer spagetti och köttfärsås, min 2a portion men är man matvrak så är man:( have to stop it!! 
bye bitches (k)

mi casa es su casa        

Kommentarer
Postat av: jeppan

AHAHAH lovar att jag skrattade typ igenom hela din blogg=( rolig dag idag love you:d (din andra kommentar? eller? om man bortser från din egen då)

2009-03-16 @ 21:53:07
URL: http://rebeccaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0