tröött

Igår så hade jag sjukt ont i huvet, det dunkade riktigt mycket så jag visste inte var jag skulle ta vägen, så det blev att gå och lägga sig. klockan 22.00 , riktigt skönt tänkte jag, har inte gått och lagt mig så tidigt på sjukt länge.
Vaknar till vid 23.30 av att min mobil ringer , dolt nummer! hann inte svara för den la precis på när jag hade fattat att de ringde. Blev lagom "klarvaken" för att inte kunna somna om på typ ett tag.
Sen somnar jag om och vaknar idag klockan 12. Jag går upp och äter och ska börja plugga, då kommer huvudvärken tillbaka. Försökte skita i den och plugga ändå, de gick i en timme och sen klarade jag inte mer så jag gick och la mig igen.
Sov ändå tills nu, och huvudvärken har ännu inte försvunnit :( .. och när jag kollar ut genom fönstret så SNÖAR det?!?!?!?!?!??! trodde snön var borta och att det var påväg att bli vaarmt, men ..

Jag vet fortfarande inte hur man gör för att de ska bli finare och hur man ändrar text :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0