mm

Blev praktiken igår ja :( , jobbigt att vara sjukt trött på ett ställe som inte är jättekul iheller (y) .
Slutade 12, men dom fyra timmarna kändes som en EVIGHET!!! Iaf när jag slutade gick jag ner och köpte en chai latte <3 och sen körde mamma mig hem till elle. Annika kom och hämtade oss vid 1 och sen körde vi till kävlinge och fixade vad vi skulle fixa.

Efter blev det hem och duscha snabbt och sen åka och möta j och e på centralen. Tog tåget till Johanna.
När vi kom dit så åt vi och sen blev det dags att börja göra vid sig och sen kröka.
som sagt sjuka människor :) .
Blev ingen sing star för playstationet var försvunnet :P haha.
Tog sedan tåget till malmö igen och mötte upp zäta och sen stack vi till crown.

Alltid kul som vanligt, kan inte skriva så mycket om det för de känns som om jag inte va där :S haha, fattar typ inte.
Efter crown så blev det bk , hemskt!
Anna köpte en hamburgare&isvatten till mig för hon hade rikskuponger haha. varför kan jag inte tacka nä till maaaat?!!!!
Ångest över den hamburagren idag iaf , jag måste verkligen sluta.
Matti började störa sig, tog min sko och kastade en gurka på mig antagligen för jag hade kastat ngt på han :S , men iaf så blev jag skitsur och pratade inte med honom mer på hela kvällen .
och MATTI, jag är inte sur idag , haha sa till han : ring imorgon och säg förlåt så är jag inte sur längre.
Kände alltså på mig igår att jag kommer inte vara sur nästa dag :p .
Det blev taxi hem för lilla bebisen stog och gnällde om hur kallt det var ute och inte ville stå ute och vänta på bussen i 20 minuter. Ångest över den äckligt dyra taxin också .
Hem och sova, jätteskönt!!

Vaknar imorse och skickar ett sms till andyfat
 Fyller du år idag ?
 haha what ?
haha fan vet jag någon sa det
Sussie jag fyller år i september .. Du va här och fira mig
Ja vafan snackar jag om :S
ingen aning :O
så läskigt

Asså riktigt hemskt var det, jag hade  fått för mig att andy fyllde år, men jag vet att han fyller år då och inte nu.
Måste varit full när jag skrev det :S .

J ringde och frågade om jag ville med och sola, har knappt pengar men jag följde med och vänta.
Efter det skulle hon in till stan och hämta sina saker, lämna tillbaks en kjol och sen lämna en kompis, AH haha!
Gick i stan med mina fina gröna jogging, lyste upp jättefint! :(
haha stog i trafikljuset och fönstret var nerrullat. Kommer en bil bredvid fullt med en annan ras, haha j bara : kanske dags att ta upp fönstret nu , dom bara hallå?? hallååå??? okej. kanske inte kul HÄR!! men det var faktiskt :D .
Sen hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0