woah

om blickar hade dödat så hade jag varit död nu :S

Det blev att vara hemma även idag, haha inte bra!
vet inte varför det inte blev, antar att jag inte orkade gå upp imorse eller något haha :( ..
Måste ju kolla scrubs på kvällen innan jag ska somna, och det slutar sent för att vakna klockan 07.00 nästa morgon tycker iallafall jag! jag måste sova 8-9 timmar för att orka gå upp lagom tidigt nästa dag och göra vad jag ska!

Iaf vaknade klockan 10 och gick upp och gjorde lite frukost, sms:ade min syster om när vi skulle till stan osvosv. Hon sa att Elin kommer till oss klockan 13.00 och att hon själv slutar vid 12.00. Jag satte på gossip girl och åt min lilla frukost, haha älskar gossip :( de är likabra som oth ! och scrubs :$ !! ahaha ..

Stack hemifrån vid 1 för att hämta robin, han skulle också med. Kollade runt lite grann i stan, hittade min "tröja" som jag vet inte hur länge jag har letat efter den, var den fin på? nej för att det var den inte ,tror jag iallafall.. :S.
Gick mot gustav (från triangeln) gick in i en affär och jag såg en vit, jättefin klänning tänkte att jag kanske har hittat klänning till studenten , testade den men den var lite lång & heeeelt för mycket bröllop men annars var den sjukt snygg och priset var bra! :D
robin : hur kort vill du ha den?
jag visade  
 han : aha, ska du vara en slampa?
haha jag vill ju inte ha en klänning som är ända ner till fötterna =/ ..

Gick vidare till någon utbildningsmässa dom skulle till, det var helt okej vid första stoppet, hotell,bar,restaurang,spanien utbildning men sen  blev jag trött och ingenting intresserade mig längre. Allt som jag skulle handla idag hade jag heelt glömt bort så det blev inget vettigt :( .
Efter mässan så gick vi till h&m och sen inom barist, för sandra skulle handla något .. jag har aldrig tyckt om chai latte, men den var ASgod :( !!!  vill bara ha mer och mer ... haha .. :$ !!

Gick till bilen och så åkte vi till södervärn till något price off affär, hade hört ett rykte om billiga joggingbyxor och tänkte att jag behövde ett par nya kanske. Gick in och hittade joggingbyxor för 30 kr, mycket fint!
Det blev ett par såna, :D haha dom är gröööööna. mamma tyckte inte att dom var så fina =/ .

HAHA, en rolig sak var : att en liten flicka stog och pratade med en provdocka om något sen helt plöstligt blablabla men du, jag kommer snart vi ses sen!
hahahah riktigt sjuk unge :(:( .. vissa tycker väl att de är okej :p

Körde sedan till limhamn för att kolla en lägenhet, den var riktigt fin tyckte iaf jag :) ..helt mysig och varm och lagom!
Sen följde jag med sandra och tränade, har inte tränat sen i måndags så tyckte att det var dags igen, har inte kunnat tis&ons vilket jag egentligen skulle. kan inte bli mer köttbulle nu, det ska bortbortbort :D .
Hem, äta duscha och kolla gossip, javisst :)
Blir inte så mycket mer ska ju upp tidigt imorgon för imorgon SKA jag faktiskt gå till praktiken. Sen blir det kävlinge för att fixa en sak med projektarbetet .
Sen på kvällen hem till johanna och äta och kröka lite sen uuut :D .

Nu är det mer gossip som gäller iallafall och sen sova :) .



saknar detta stället och allt som hände där  riktigt mycket .

På morgonen :
* 1-2 knäckebröd
* ett choklad
* pawel
* skolan
     haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHHHAHHA "det e allt som räcker för att man ska kunna "pawel" på mornarna" LOVE YOU OCH SAKNAR DE TIDERNA:( SOMMAR, VARMT OCH BALKONGEN=(

2009-03-26 @ 22:54:28
URL: http://rebeccaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0