...

Idag har jag pluggat i princip hela dagen. Måste klara historian på torsdag :( .

Jag gillar inte mina drömmar längre, dom är riktigt sjuka.
Jag drömmer flera drömmar varje natt och inatt var TVÅ hemska på samma natt, och fattar inte hur dom hängde ihop med varandra. Det började med att jag skulle till tandläkaren men jag kom dit försent så jag var tvungen att betala typ 50 kronor DÅ för att få en ny tid i nästa vecka:S så hade jag inga pengar. så tar hon tanten som står i kassan fram en påse och sejer till mig, ja du kan ta dessa pantburkarna och gå och panta så får du iallafall lite pengar ju :) . jag bara ööh okej? så skulle jag gå och då göra de och sen antagligen hem eller något, men ikke! jag hade tydligen en cykel utanför som jag tog och började cykla på i ÖSregn. Så cyklade jag och så kör en bil bredvid mig hela vägen tills jag kommer till typ något utomlandsställe :S haha med rosa hotell och sånt, fattade ju ingenting. så jag cyklar på där i min lilla värld och kommer först fram till någon sorts marknad där man inte får ha korta kläder så jag var tvungen att gå i en filt , så jag gjorde de och gick runt på hela marknaden . När jag kommer fram så sitter jeppan på en bänk haha och bara MEN HEEJSAN SUSSIE!! va gör du här? jag bara, om jag ska va ärlig så vet jag inte, var är jag? jeppan bara vadådå? i spanien? :D haha, jag bara what? så jag hade tydligen cyklat från tandläkaren i annestad till spanien (Y) sjukt bra endå, men iallafall så va vi lite i spanien ett tag och träffade några människor som bjöd oss på fest såklart tackade vi ja och gick dit och festade på kvällen . Riktigt crazy folk, sjuka saker som hände där haha! iallafall det hände något med någon på festen, kommer ej ihåg vem de va:S men så skulle jag följa den hem .Jeppan stannade kvar på festen och sa att hon skulle komma senare så jag tog min lilla cykel och började cykla, men den som de nu var tog sin rosa bil haha och körde framför mig, fattar inte varför jag skulle följa med CYKEL om den redan hade en bil, men jaja whatever .. så sen helt plötsligt börjar bilen köra fortare och fortare i början hann jag med, men inte sen haha så jag blev så jävla ledsen för att jag inte hann ifatt och för att jag var där ute helt ensam :( .
SEN från den drömmen så drömde jag vidare, att jag berättade för jeppan vad som hade hänt. ( i drömmen före den som jag berätta om nyss) pallar inte skriva den här för den var hemskare och kändes verkligare.  iallafall så var det inte alls okej tycker jag.
Två lagom hemska drömmar på en och samma natt :(

ikväll så  blir det att ta det lungt, får se om jag orkar åka till johanna eller om jag bara ska vara hemma:)
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0