ss.

Jag vaknade klockan 11.00 av att xio ringde mig hem :) .
Skulle på möte med syo klockan 12.00 men jag  fick skriva till henne att jag var sjuk och om jag kunde få en ny dag. Fick samma tid fast imorgon. :D
Innan eller efter syo ska jag till produktionsb och säga till pan att jag ska börja där nu istället.

Skulle egentligen till stan idag också men det blev inte av, jag har legat hemma i sängen hela dagen och mått skit, haft skitont i huvet och kallsvettats . Obehagligt.
Sov några timmar och sen var det dags för träning.
Mitt friskiskort har gått ut, har fan inte pengar till att fixa nytt. Vet inte hur jag ska göra :( .

Jaja, ska iallafall sova nu! Så jag kommer upp i tid imorgon :D haha.
godnight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0