.

ödet eller tur ? :)
(har inget med detta att göra)

skulle spela biljard men det blev inte, ingen orkade typ följa med och vi behövde en till =( .
natta ville se bio istället, jag gillar inte alls bio men natta sa att hon betalade en del av min biljett så tänkte jag att jag likabra kunde göra det då :(
Vi såg resan till jordens medelpunkt i 3D, tänkte typ att det skulle vara världens tråkigaste film, låter så på namnet iallafall.
Fick ett par glasögon när man kom in i salongen, haha saker som hände i filmen kändes lite verkligt sakerna kom rakt i huvet på en, dom åkte en sån gruvbana det gick asfort och jag mådde skiiiitilla haha, mer än vad jag gjorde innan jag kom dit :( .. så var på ganska dåligt humör hela filmen!
kollade filmen på entre, bara för att!! aahah
Fastän filmen var helt okej bra så ändrar det inte att jag tycker om bio, för det gör jag very not! De är sjukt jobbigt och man bara sitter och kränger en massa skit och blir fet! Åt ingenting idag faktiskt, haha i'm proud! :)

Imorgon så ska jag till syo på ännu ett möte för att få lite mer information :)
Efter det så ska jag gå till min praktik :( usch vad jobbigt det kommer bli .


haha kaos bild :p hos elle innan deep,31/1 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0