ss

riiiktigt bra kväll igår kan ju jag tycka :) .. Stack hem och sov hos elle, vi båda skulle upp och jobba idag.
Vaknar imorse av att elle säger, "sussie jag går nu" .. och sen somnar om igen, fast hade satt mobilen på alarm så jag vaknade typ 10 minuter senare och fick panik för elles klocka stog på kvart över 7, och mamma skulle hämta mig halv 8!

Gick upp, helt tomt i huset .. bara lilla luddekatten och jag .
Hann för engångskull sitta ner och äta frukost vilket jag aldrig hinner när jag sover hemma.
Sen ringde mamma och sa att jag skulle gå ut om 10 minuter, gick och klädde på mig och bäddade sängen  VARSEGOD ELLE :D , att jag kan vara så snälll det visste jag inte :( .
Hatar att bädda och brukar typ aldrig bädda min egen haha :$

Gick ner och åkte med mamma till jobb .
Jag e så klumpig. Står och väntar på mamma samtidigt som jag tvunget skulle sätta i örhänget, tappar ploppen. Den är extremt liten, riktigt. Står jag där som en idiot och letar och hittar inte den, sur blev jag och sket i vilket och gick in i bilen. men snälla papi gick ut och letade så hittade han den :D

Skulle börja praktisera på en annan våning idag på mammas jobb.
Gick till han jag skulle vara hos, vi pratade lite grann och sen visade han mig runt och så skulle vi gå runt och hälsa på folk. De första jag får göra sen är att gå till ett möte och anteckna det viktigaste och för att sedan kunna återberätta vad dom sa. Han gick med mig in och sen stack .Står jag där helt själv och fattar ingenting. Jag koncentrerade mig som fan för att förstå vad dom pratade om.
För det första vet jag inte vad dom jobbar med, eller vad som är "det viktigaste" heller. För det andra jag gillar inte bitchar, speciellt inte om man är vuxen iheller.
Iaf när det var slut så gick jag därifrån och in till honom, och där tog de roliga slut. Mindre trevligt .
En annan tjej kom till mig och sa att jag skulle följa med, så jag var med dom istället och typ fick se lite vad dom gjorde.
Efter det så sa tjejen till mig att jag kunde gå till min mamma om jag ville, kände att jag veerkligen ville det så jag gick upp till henne, åt lite och pratade om vad som hade hänt.
Trivdes inte där nere alls. Chefen ringde upp till mamma och bad om ursäkt för att jag fick vara med om det som hände och sen bad han om att få prata med mig också och då sa han att han var väldigt ledsen för det som hade hänt. Även en annan tjej därifrån ringde lite senare och sa att hon var också ledsen för att jag hade fått vara med om det och att hon jättegärna ville visa mig lite saker.
jag hade ingen lust till att gå ner där nere, jag ville inte!
Vid halv 4 gick jag ner där endå, till 2 tjejer och 1 kille. Jättetrevliga var dom, dom är lite yngre haha hörde många ord som jag och mina kompisar också använder. haha dom började prata med mig om allt möjligt och det kändes mycket bättre än vad de hade gjort innan. satt för den mesta delen och bara läste massa tidningar (A) haha .

MEN .. jag känner att jag inte vill vara kvar där på ett sätt, så antagligen blir det att jag går till produktionsb .
Imorgon blir det iallafall syo-möte eftersom hon var sjuk sist , så isåfall får det bli på onsdag!

Köpte förresten 2 stora puder idag, en annan av mammas jobbkompis hade tagit med sig en påse halvfull med isadora smink. Hennes dotter jobbar på isadora så hon säljer de hon har för billigare. Sjukt mycket billigare. Pudersaken kostar i vanliga fall 189 Kr, men vi köpte den av henne för 30 kr.  eller ja 2 stycken, haha!
Sjukt bra !!

Ikväll hoppas jag på träning, känner mig som en fet klump igen! haha


love you !!

hos johanna i fredags! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

aha du bäddar alltid! JÄtte snygg bild:(

2009-03-31 @ 18:35:17
URL: http://rebeccaj.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah, mamma bäddar till mig oftast :( .. alltid snygg :)haha

2009-03-31 @ 21:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0