yessssssss


Det blev bara 2 timmars praktik idag, kom dit vid 8 och kände mig jättehängig och hade extrem huvudvärk och frös skitmycket. Tänkte att de är inget speciellt för det brukar alltid vara kallt där. När klockan blev kvart över 9 så sa mamma att jag kunde gå och ta en fika, haha :( . så jag satte mig borta i hörnet ( ett bord, med stolar) och började äta min macka och gick ut och hämtade varm dricka. Hittade en filt som jag kunde lägga över mig . haha mammas kompis sa till mig
- du ser ut som en gumma på ett ålderdomshem . haha snällt :(
Sen kom mamma och sa att om jag inte mådde så bra så kunde jag gå hem och vila, och so i did!
mammas kompis har en tablett som gör att det försvinner SÅ snabbt, de är riktigt läskigt. fick iallafall med mig en sån hem:)!
Kom hem och gick och la mig, sov 4 timmar =| , rikgit skönt var det men var fortfarande trött när jag vaknade .
Gick upp och tog lite mat och sen satte på gossip girl, kollade ett avsnitt och sen satte jag på en film istället .
Disaster movie, riktigt sjuk film hahah!!

Blev ingen träning ikväll, blir väl imorgon eller på torsdag =) .
Ikväll blir det att göra ingenting förutom att kolla andra avenyn klockan 21.00 ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0