si

Igår blev det inte så mycket plugg, haha fick för mig att städa på mitt rum så jag gjorde det istället (u) .
Fick ett samtal som var väntat, men när jag svarar blir jag chockad!!! :O på andra sidan hör jag gråtgråtgråt och jag blev skitorolig och tänkte vad har hääänt,  kunde inte hålla mig så jag började också gråta . det var hemkst =( !
Iaf till slut så fick jag reda på vad som hade hänt och varför - var ledsen. Jag sa kom hit om du vill och sov här :) .
- kom, vi gick först en runda och pratade och sen gick vi in prata lite till sen blev det sova. jobbigt i början men det kommer bli bättre sen, och du vet att jag finns här för dig, anytime. love you (L)
 
Jag ställe alarm på klockan 10.00 för att gå upp och plugga haha, men gick upp en halvtimme senare =) .
Blev lite plugg och sen stack jag till gustav för att träffa rj.
skulle träffas halv 2, sen 12.40 säger mrs j att hon skulle göra provet nu så jag skulle skynda mig till stan för hon skulle vara klar innan halv 2. jag kommer dit lite mer än 10 över 1 . och väntar väntar väntar. när kommer rebecca? vet inte vad klockan var men hade suttit och väntat sååå länge :( .
rj kollar när bussen kommer och hon säger : ÅH SKA VI VÄNTA I 10 MINUTER??:(
gav henne en fin blick =(
haha!
pizzan är förhoppningsvis påväg bort nu (a)
Pappa va snäll och hämtade mig i oxie :D

Jätteläskigt , när jag gick förbi mammas och pappas sovrum så sattes deras tv på!!!! SPÖKEN!

Imorgon blir det möte hos syo klockan 12.00 och sen till burlöv center och förhoppningsvis handla klänningen :)

längtar tills på fredag, spaniiiiish :D

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0