2

kom nyss hem ifrån danmark. får veta svaret om en vecka :) hoppas att det gick bra.

efter intervjun satt vi och väntade på ralle, så ser jag en tjej med munskydd jag bara ,JEPPAN HON HAR SVININFLENSAN så vi bara :O höll andan, sen när hon gick tillbaka så ner i väskan och andas lite. asså så jävla hemskt. Ralle sa att hon hade skyddet för att hon inte ville ha inflensan men man vet aldrig. =/ fan asså
vi fick gratis mat om vi ville, men vi tackade nej och tog tåget hem istället.

har precfis ätit en hamburgrare, nyttig .. och ska snart sova , är skittrött. får se om jag pallar åka upp till stan sen och träffa elle. har inte mer än 300 kr på mitt kort kan jag säga, ångest!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0