åååååååh.

Jag är aastrött.
jag natta och jeppan vaknade vi halv 10, vi gick upp och tog på oss och åt lie och sen stack vi till bussen och stan.
Skönt att gå upp tidigt . vi va i stan till ett sen stack jag och jepsson till stranden och natta åkte hem.

efter stranden blev det stan igen och sen hemma nu. ska äta snart, jvla tur de jag är sjukt hungrig =( !!
får se vad som händer ikväl faktiskt, jag e skittrött men vill nog endå inte sitta hemma :S .

jag köpte ett par nya örhängde eftersom det ena försvann från mitt öra i torsdags på slagtsi ahhah och inte var det jeppan denna gången. jag fattar inte hur dom kan åka av :( de är typ tredje gången jag köper nya efter en utekväll .. och eftersom jag inte hittade shorts i hela stan så var elle snäll och köpte ett par till mig i burlöv :)

pallar nt nu, ska duscha och äta. bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0