aha

Jag hade tänkt vara uppe hela natten igår och plugga till nk, men jag orkade inte så jag gick och la mig. Hade för mig att vi började halv 12 idag efter historian, men det var en timme tidigare. Vaknade vid 9 , tog på mig och åt lite och sen stack jag till skolan . Kom till skolan vid 11 typ och sen slutade kvart över, lite onödigt att komma!? (slutar igentligen 12)
Kunde inte gå hem eftersom äckel provet va klockan 3, tro man sättter ett prov så sent .. iaf jag och xio pluggade ..gick bättre att koncentera sig än sist, och sen kom hästen och vi plugga lite till .

Vet inte hur det gick .. känns inte alls okej!! iaf

över 30 personer som skulle skriva provet idag, då måste det vara fel på läraren och inte på eleverna .. eller ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0