Balen

Yes, det började med att vi förkrökade hemma hos jeppan. Hennes mamma hade gjort någon dricka som var god.
efter den så blev det lite mer dricka haha :) och det fanns någon sorts chips också som var gott. såklart kunde jag inte sluta äta .
När tiden var dags att sticka så stog taxin utanför jeppan och skulle hämta oss, åkte dit och blev lite fotade och sen gick vi in och fick en fördrink som också var god! =)
Maten : Förrätt var en smörgås utan bröd, melon och någon köttsak som verkligen inte gick att tugga. och sen oxfile tror jag och potatis och sås, det var helt okej gott och gick att äta. Sen efterrätt så var det glass tror jag, och lite jordgubb och så, den var svingod :D

Efter maten så hölls det lite tal hit och dit och sen var det dags för att dansa. Första dansen var vals ? .. visste inte hur man dansade vals men bara körde på och låtsades att jag/vi kunde, haha!
Sen skulle lärarna dra och lämna oss där helt ensamma.. Dj:n spelade lagom dålig musik och bad honom byta ett antal gånger, han lovade men de blev bara sämre och sämre.
Tiden gick sjukt snabbt för helt plötsligt skulle dj:n gå .. så då satte urban på sin ipod och de kom långsamma låtar, kommer inte ihåg vilka det var, men det var låtar som man inte kunde dansa till iallafall.
jag gick och hämtade min ipod och skulle sätta i den istället. haha så blir han sur och säger RÖR INTE MIN IPOD. så sa jag till honom men släpp sladden då så jag kan sätta i min ? så fick han damp och jag började dra i sladden och sa släpp den nu, fattar du blabla så börjades de dras lite hit och dit till slut så drog jag så hårt att jag råka smälla ner ett glas i marken, men brydde mig inte hade annat att tänka på.. (musiken)

Skorna åkte av för att jag började få sjukt ont. Det kom en av servitörerna emot mig, jag blev rädd och trodde han skulle säga något om glaset men han sa att jag skulle sätta på mig skorna för dom visste inte om det fanns glasskärvor på golvet. så dom åkte på igen :( .

Jag och j störade oss med urban, vi dansade med honom. Så dansade han iväg från oss och sen uuuuue haha. Han var lite hemsk då och då =/ . Vi ställde oss en framför honom och en bakom och han blev typ rädd och sprang iväg och sen när han skulle ta tag i oss så gick vi ifrån. han sa också "aaah det häär gillar jag" , då danade vi bort från honom snabbt. Ah det var så sjukt. Han ville typ gå ut och prata seriöst med jeppan också. men det gjorde dom inte . hahaha

Vi dansade hela tiden, gick och handlade lite dricka i baren och  sen dansade vi igen . Gud vad dom var goda :( sjuukt!

Hade skitroligt den kvällen, vi var sist kvar . alla hade bara försvunnit från ingenstans haha. Servitörerna sa en låt till. men vi hann spela ett par stycken till och sen kom han och sa att det var sluta.
Min mamma kom och hämtade mig, sjukt skönt att sova :)

Överlyckad kväll :)

my hips dont lie, bästa låten på kvällen , typ ;) haha



elle, rebecca och jag


elle och jag.. hahaha


ralle, rebecca och jag . daaaance


rebecca och jag


jag ser sjukt fet ut, men annars.. rebecca, ralle, elle , aldin , jag och matti!

       
smörgåsmacka                         smörgåsmackan utan
MED bröd som alla                       bröd .. haha
fick utom jag och j.


jag, bästa zandra receptionist, rebecca och aldin


matti och jag fattar inte vad jag gör där nere .. ? haha


dansgolvet :D


rebecca och jag


me and my girls


jag och rebecca


elle, ralle och matti .. haha elle är igåång


elle och matti =)


ellepelle och jag i bakgrunden , förstår inte vad vi gör :(


jag , rebecca och elle :)


jag och min ipod :(

Fler bilder kommer in på facebook strax :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0