§

Vaknade imorse av att natta pratade med mig tror jag ? eller något.. var helt borta .
Vi låg 3 i elles säng, men när jag vaknade mitt i natten så var inte elle där? jag tänkte men var fan är hon? men somnade direkt efter haha :( ..
Hon sa att hon hade gått och lagt sig i sina föräldrars säng för att jag hade varit läskig.. jaha? haha
jag hade pratat i sömnen och sagt .. ELLE tv:n är PÅ!!! så elle bara men nej? haha den var avstängt och så kommer inte riktigt ihåg vad jag hade gjort , sen bara poff ..

Vi stack till stranden vid 10.. Mötte jeppan på vägen. Senare så kom sandra också.
Fettona ville ha pommes så vi gick och hanldade det. Det börjas prata om min gump. att den är ganska stor!!!!! :O
blir så ledsen ibland =( !
efter så gick vi tillbaka och solade.. elle och natta stack lite tidagare för dom skulle iväg och göra andra saker.
jag tror att jag har brännt mig under gumpen, det gör svinont att sitta ner :S

Ikväll så kommer jeppan och sandra hit, antagligen så ska vi göra mat och sen är det gossip som gäller <3 aah

ciiiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0