eoo

Va uppe och pluggade till klockan 1 natt , WOW .. nej men faksitk skulle upp klockan sex så det var inte alls kul :(
Gav upp och tänkte det får gå som det går. jag fick panik och blev skitarg på mig själv men blev bättre när jag fick sova.

Imorse blev det historia prov då ja, fick provet och läste frågorna. fattade ingenting. sa till honom att jag kommer antatligen inte klara det, så kom han och förklarade frågorna för mig lite mer och då "fattade" jag bättre och skrev vad jag trodde att det skulle va för svar. Det var det sista jag skulle göra för att få G i historia. Jag lämna in det och fick tillbaka det typ direkt och jag klaaaaaaara det, blev så glad :( faktiskt. trodde inte att jag skulle klara det.. but i did :D ..

Igår hade vi redovisning i religion, fint vg där :) .. inte alls okej när jag och jeppan fick en skrattattack ahaha, jag kunde inte va kvar så jag gick ut ur klassrummet sen när jag hade lugnat mig trodde jag så gick jag in igen haha och då klara ite jeppan av det så hon gick ut och stog där resten av tiden på lektionen hahaha så jävla synd.
Vad som fick oss att skratta... jadu. inte bra om jag skriver ut det här ;)

Igår efter skolan åkte jag till afrika affären i möllan och träffade natta och elle. natta sydde in sitt löshår, skitsnyggt blev det:). sen stack jag hem för jag blev astrött och kände att jag börja irritera mig på saker och börja bli sur. och behövde plugga.

Idag efter historian så var det PA redovisningar. Jag och natta stack därifrån för vi skulle till dalaplan och fixa naglar:) .
Efter stack vi till afrika igen för att natta behövde fixa håret, flätan var lite konstigt gjord :S . satt och väntade aslänge på att hon som skulle göra de skulle komma men hon kom inte så vi stack till triangeln. Köpte en ny pircing till tungan och örat.
sen stack vi hem .
jeppan ringde mig och sa en sak som har fått mig jättenyfiken, åååh !! haha jag får inte veta det förrän imorgon och hon vet inte själv om det.

Ska göra lite mat nu och sen måste jag börja med siiiiiista uppgiften på MEDIEGYMNASIET. vad skönt det ska bli!!
om jag inte har fått omprov i natur förstås .. haha skit i de.
jag som hade så jävla mycket att göra fattar inte att jag har gjort allt nu :( ..

Ikväll kommer nog natta hit och sover .
Skola imorgon en stund sen efter kanske stan och sen handla skor och skor med mammsi. sen äta ute med jeppsson sen får jag se om det blir gossip eller något annaaaaaaat..

nästa vecka blir det studenter och min egen studen. kan inter mer än längta!! YEEY

ciiiiiiiiiiao


jag & patte efter stinas student för 2 år sen. 2007=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0