fire burning on the dancefloor

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH vad jag inte gillar rebecca jeppssons hemska ideer om att festa ikväll.
såklart så måste vi tvinga med elle :) så vi ringde henne.

när vi bestämt hur vi ska göra så blir det alltid massa skitsnack om annat oviktigt.
jeppan tjatar om att hon måste dsuscha blabla och elle om att hennes hår tar lång tid och att hon ska kolla vad som har hänt utanför hennes hus. pallade inte jag så jag sa .. ETTA LÄGGA PÅ FÖRST så klickade jag. eftersom de var jag som koppla in elle så bryts de men tröge ellepelle fattade inte.

elle - ute säger:
ofta ni klicka båda två fitttttthhhooor


rebecca,       rebeccaj.blogg.se PA säger:
palla klicka
rebecca,       rebeccaj.blogg.se PA säger:
ÄKEL

gillar mina vänner :) jeppan har inte lärt sig att stava till äckel efter 12 år i skolan, usch då :(

iaf blir lite förkrök hos mig innan hemmafeeeeest.. jag måste dusha nu =/////////

http://www.youtube.com/watch?v=e1zTvmi2kpg

tycker faktiskt att jag är lite rolig ibladn, såg att robin ringde.. öppnar luren och är helt tyst
robin : hallåå?
jag: hej
robin : är din syster hemma?
jag: men det är jag
robin : hha nej
jag: jo robin men det är jag, vad ska vi göra idag?
robin : haha varfr pratar du i sån röst?
(jag gjorde om rösten lite)

går och ger luren . MAAAMMA det är till dig!!
mamma : hallåå ?
jag: HAHAH det är till sandra !!!!!
mamma: men är du dum eller ?? ahha

iaf nu ska jag duuuuuuuuusha på rtiktigt


Kommentarer
Postat av: jeppan

äkel var ironiskt ditt svin! du var fan inte ok igår:(

2009-05-03 @ 15:20:03
URL: http://rebeccaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0