Freedag

Igår så stack jag till centralen vid 4 för skulle träffa ralle där klockan 5 får att få pengar till balen, haha :) prata lite och sen kom xio så vi stack till skolan.
danskarna och folk från lund skulle komma och ha filmfestival, förra året va de i danmark men missade den haha.
Det var helt okej kul men fattad einte när dom pratade danska =/ ..

efter festivalen så stack jag , zio, vildana och dalila till möllan och drack och snacka lite osv. Maskot.. tror jag att den heter haha . glömmer hela tiden vad den heter :S .
efter någon timme så stack vi därifrån . tog 35an till centralen.. fin busschafför :) haha
var ska du ?
jag : hem ...
bor du på centralen haha ?
jag : nej jag ska byta buss :p
aha, var bor du då?
jag : bunkeflo
AAAAAAH, liiinje fyyyyra den ska jag köra imorgon kväll.. det är en bra linje =)
jag :haha jasså
ja, om du åker den imorgon så får du åka gratis
jag : ahah snällt, vilken tid ska du köra den då? så jag vet när jag ska komma
hm .. det vet jag inte haha men någon gång på kvällen
jag : jaaaja :p

när jag gick av, heeeeejdå heeejdå ciao ciao ..
såna busschafförer är okej , fan inte såna äckel som skäller ut en för saker osv..
gick och la mig diirekt när jag kom hem.

imorse så gick jag upp vid 10 tog på mig kläder och stack till centralen för att träffa jeppan . vi skulle åka till skolan och betala in pengarna till balen .
eftersom käre rebecca missade sin buss så kom hon lite senare än jag så jag satt och läste en bok jag lånat av henne. haha mobbad  =/ . när hon kom så stack vi till skolan.

stan efter skolan och sen kom mamma och hämtade oss så åkte vi till nova lund för att leta klänning till den 5 juni (a).. hittade studentklänning och den är inte vit :) .. den var slut i vit och testade andra men dom satt heelt sjukt. kaos, och det vill jag inte va på studenten =)

Efter nova så åkte vi till burlöv center också för att kolla lite skor men det fanns samma som på dom andra ställena så vi åkte hem efter vi gått en runda haha.

NU är jag hemma och jag måste duuscha för ikväll så ska vi ut .. inte ovanligt men iaf .. blir antagligen crown vilket som heller inte är ovanligt ;) men iaf..förköka vet jag inte om jag ska göra i bunkeflo eller i oxie .. =/ får se vad klockan är när jag är klar =)

tror jag ska börja göra mig lite klar nu faktiskt .
Bilder från igår har jag också men har inte lagt in dom på datorn än så lägger antagligen in dom imorgon .

ciiiiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0