friday

Igår blev det skolan snabbt, sista uppgiften;) (om inte omprov i nk) .sen vidare till entre träffa mamma och handla skor till studenten. Handlade en vit stor väska också.
När jag kom hem så packade jag lite saker sen cyklade jag till elle och ställde cykeln där, sen bussen upp till stan och träffade jeppan,matti, robin och mackis på mando.
Skitgod mat. Efteråt så gick jag, matti, mackis och robin hem till robin och jeppan åkte hem för att fixa sig till kvällen.
Innan vi gick hem till robin skulle dom handla sprit, jag och matti gick till telenor sålänge och kollade på mobiler. en liten fjortis som hade skrivit sitt nummer, och ring mig eller sms.. jag och matti skickade till henne, HAHA asså.. omg helt seriöst vilken människa. Hon var inte okej .
När vi kom till robin så var redan annaö och jonas och några andra där :) .. jag blev sjukt sugen på att kröka (jag skulle inte egentligen) .. så jag ringde mamma och bad hon hämta mig så jag kunde fixa mig. jag dushade håret hos robin så jag hade de gjort. Mamma kom och hämta mig när jag var klar hämta vi upp elle på vägen och sen hem till robin och börja kröka :)

Ska lägga in bilderna från igår på datorn nu , skriver  mer om den sjuka kvällen igår sen :( HAHA

bara sex dagar kvar och jag gillar det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0