hiiih

Skulle egentligen upp tidigt imorse och jobba men det blev inte så pga sjuk så efter jag hade vaknat vid 5 och fått reda på det så somnade jag om igen och vaknade vid 9 . Jesper kom och hämtade mig så körde vi till idrotten.
Det var spökboll och yoga. Gillar inte yoga, det är skitjobbigt och gör jätteont !! =/

efter idrotten så blev det hem och äta lite sen satte jag mig ute i trädgården och har solat hela dagen. Skönt. Har inte kunnat sola på ett tag eftersom vädret har varit fult och äckligt.
Måste göra lite saker till skolan och sen träna ikväll! haah

Fick nyss reda på utsparksordningen och vi är tredjesist som springer ut och vi är 11 treor som ska sparkas ut.
kul. 8-) känns som att det inte kommer vara någon kvar när vi ska springa ut då, folk har fullt upp med allt annat då och hitta flak hit och dit.. Jaja. Dom har lottat ordningen men endå så är det hemskt . :(

Ska fortsätta med en sak nu:) byebye


jag och min syster på menorca 2004



jag vill till lloret nuuuu !!!

Kommentarer
Postat av: jeppan

i know. Snackade med hannes igår

2009-05-12 @ 18:20:04
URL: http://rebeccaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0