lördag

Igår så frågade elle om jag ville följa med till kb med henne och en annan kompis till henne men jag kände att jag inte orklade det och hade mycket att göra i skolan ..mobbad haha men jag börjar få panik!

Ringde elle hem som fan men hon svarade inte, skicka ett sms istället så var hon tydligen i bunkeflo så jag tog på mig kläder och stack bort till matte, där fettot var ..:)
Folk satt och krökade men jag kände att jag inte skulle vara där så länge, men jag blev övertalad om att kröka och jeppans sms om utgång lockade också så jag gick hem igen och bytte om och hämtade sprit. Tvingade elle med mig, jag orkade inte gå själv :(

Kom tillbaka och började kröka och kröka :) . Väldigt fint. När jag och elle kom tillbaka så spelade dom ett annat sorts ölspel för omväxlingsskull, haha jag och elle fick vara i ett lag . Jätteduktiga var vi .. det var någon slags fråge..sak.
Jag fick ett sms av jeppan att vi skulle testa slagt idag och eftersom jag inte hade pengar med mig så frågade jag frick om han kunde köra mig hem och sen till ica och sen tillbaka till matte .. haha :$ och det kunde han. Sjukt snällt =) . när jag kom tillbaka så fortsatte vi kröka såklart och allt möjligt. vet inte faktiskt . Jag började störa mig med en som skulle ta foto haha och det slutade med att han tog båda mina händer så jag inte kunde röra om och poff råka putta till glaset med min dricka. det kom över nästan hela mina byxor. fyfan asså :(  så jag fick gå in och ta ett par joggingbyxor av matte och sen lägga in mina byxor i torktummlaren. Hann såklart inte med bussen som vi skulle ta. Missade även flera bussar eftersom det tog en jävla tid för att torka mina byxor. Åh det var så hemskt. jag blev lite deppig faktiskt men drack lite mer så gick det över.
Folk trodde att jag hade kissat på mig, men verkligen inte. haha men det såg ut som om jag hade.

Pratade också minnen med en gammal kompis ifrån sundsbro, haha riktigt sjuk människa :( !! Det var fina tider =) .
Kom förresten skitmycket folk från sundsbro, kul att träffa dom :p haha .
En kille var assjuk haha :( .. han hade ett spel på sin mobil tydligen .. så man skulle ställa en fråga så skakade han på mobilen så kom det upp ett svar , HAHAHA !!!
har sussie gula tänder?
fes matte? (de lukta, vi skulle få reda på vem det var)
porrsurfar elle på sin mobil?
och massor av mer sjuka frågor... usch ja :(

Kom inte vidare till slagt, men det har sina anledningar .. heh .. synd eftersom vi hade ställt in oss på de =/

efter någon timme så var jag påväg hem .. grattis till mig . Så gick elle till bussen och jag hemmåt.. träffade på trevligt folk och sen kom elle och sa, vääänta sussie .. och att hon skulle sova hos mig, så det gjorde hon.

Sjukt lyckad helg, förutom vissa .. anlednignar men skit i dom.

Nu ska jag till min faster på inflyttningsfest typ sooo i have to go!

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0