lördag

igår så kom elle och jeppan hit och vi började förkröka. lyssnade på stockholmssången som jag verkligen har hatat innan men den var faktiskt bra, hahah. jättefint sjöng vi till den och såklart gitarr och trummor får man inte glömma :) ringde 08 or för att visa så duktiga vi var men dom svarade inte så det blev ingenting med de, lite synd kan jag tycka =) .

vi tog bussen vid elva hem till micki, det stank grill äcklig lukt på bussen och det var dom som satt bakom oss, så vi fick flytta fram i bussen. det stank !
när vi hoppade av så hade vi glömt var han bodde så vi fick ringa så kom dom ut och mötte oss.

kan inte säga mer än att det var ännu en lyckad kväll ? =)
men vad förväntas det när jag festar med mina fina fliiiiickåååhr .

senare så kom sjuke vicki lagom full hahah. får på sig en svart hatt och börjar dansa lite :) jag stog uppe på trappan och dansade, men bara när vicki kolllade haha. sen blev man trött och satte sig ner på lilla trappan , elle till vänser och sen jag osvosv. så säger vicki men kooom och daansa. så ser jag att hon ska dra i mina ben så jag drar undan dom men lilla ellepelle hann inte så vicki tar tag i hennes ben och drar ner elle från trappan, bump bump bump (tre trappsteg) HAHAHAH riktigt sjukt såg det ut, det var jättekul :(

jag fick dra ut en spåga ur elles gump förresten.. (utanflr strumpbyxorna) fast det var innan trapphändelsen..
ahaha jeppan trillade också ner från trappan, den stora trappan med många trappsteg hahah och inte behövde hon ngn hjälp med att trilla , hon klarar sånt själv ;) haha

massa sjuka människor som man inte har träffat på ett år, det var senast förra sommaren som iallafall jag festade med dom sist.

vid 3 tror jag att vi staack hem .. hem äta och SOVA. somnade typ direkt , var så jävla trött efter dagen på stranden och kvällen haha..

Idag tänkte jag att jag skulle sola och plugga samtdigti men när jag vaknar så känner jag att de nt är stark sol ute, för om de hade varit de så hade mitt rum lyst upp som fan men inte alls.  gick ut i trädgården och "kände" men de var ingen sol den var i molnen ,as ströigt så jag gick in igen och åt lite och gick och la mig igen, hur fan ska ja orka plugga om jag är sviiintrött. så jag sov lite igen vaknade vid 2 , gick ut och kände igen men fortf som innan. gick och la mig igen var fortf astrött. vaknade vid kvart över 3 och då lyste faktsikt mitt rum upp, när jag kom ut så var den borta. sjukt onödigt blir så ledsen. jag följde med mammi till ica istället och handlade. och pantade typ 30 burkar och allt blev en 10a? överfattigt dom lurar en som fan, och skänke till röda korset eller cancerfonden eller vad det nu är.

sen var det tänkt att jag skulle plugga men jag gjorde annat och sen var det mat, ja började plugga vid halv 7 , känner att jag har ångest. vill helst klara av provet imorgon =/ .

känner också panik, på tisdag så är det 1 månad kvar tills studenten jag har varken hittat klänning eller skor eller något sånt och jag har skitmkt saker att fixa i skolan som jag känner att jag inte kommer hinna med !!!!!!! inte alls kul faktiiskt.

ska strax gå och lägga mig, börjar tidigt imorgon .

bye

lördag


fin elle

hahah tror faktiskt att de får bli den enda bilden från kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0