måååndag

verkligen äntligen hemma från skolan .
grattis till mig för att jag gick på historian imorse, men drygt och tråkigt som fan där utan jeppsson eller hästen haha, verkligen ingen pratar med mig :( haha . känner inte någon där heller. (blandade klasser) .

jag satt och tänkte på andra saker så lektionen gick endå ganska snabbt. lektionen efter börjar inte förrän halv 11 så jag gick ut lite med gunnar och hit och dit, sen kom dino, bamse osv så va lite med dom tills vi gick in.
ingen historia på onsdag, sovmorgon . yees . vårt schema är överkonstigt denna veckan håltimmar hit och dit och på fredag börjar vi typ 12, kanske för filmfestivalen men vad vet jag. bryr mig nt hellller :)

har fått in asmycket pengar idag för studentflaket. ååh vad man bara vill ta pengarna och köpa saker för dom ist men nejnej hahah :) . jag har inte ansvaret längre, det är asskönt ligger några tusen i kuveret så ...

hur kan dom sätta naturkunskap och historia på samma dag? dom två drygaste lektionerna :( .. + sjukt äcklig mat idag. åt lite ris och morötter , kyckling som inte var kyckling, smakade på den och sen aldrig mer. usch

Sen så slutar jag egentligen men inte idag, hade naturprov så vi "pluggade" lite, men de är jävigt svårt när man har störigt folk runt sig,  XIO BLANDANNAT!!!!!! haha :)
hoppas provet gick bra så jag slipper de jävla skitet..

när jag var klar så följde jag med natta snabbt till banken men den va stängd så stack hem. Har asont i huvet så jag funderar på att sova och sen träna ikväll. har typ glömt bort träningen förra vekcna :(  var för upptagen med projektarbetet.
busschaffören hahah så kul, : gå längre bak i vagnen, jag TÄNKER INTE KÖRA FÖRRÄN NI HAR GÅTT BAK!!!!! uahaha bara börja skrika :( ,damp.

ska äta lite först sen sleeeeeeep :) cciiiiiao


jeppan jag och amanda hos johanna för ett tag sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0