MMMH

Lovar att jag har feta koncentrationsproblem . Orkar och vill inte. Det går inte. Har historiaprov imorgon direkt på morgonen. När jag pluggar så somnar jag , tänker på annat, går runt och sitter vid datan . jag hatar datorer. dom är skitjobbiga!!
Jag brukar ju kunna plugga, men inte today :(

Blir om paddlingen tomorrow ist + bilder. eftersom hannes har lagt in dom i gemensam mapp på skolan så alla kan se dom. Han har till och med satt upp dom i skolan, dom VÄRSTA fettobilderna haha, guuud blir så ledsen ibland.

ska bygga på mina naglar imorgon, haha har precis fått av dom gamla. men ska göra det hos xios kompis imorgon och lite billigare än där var jag gjorde sist .

Helgen blir skitfin om det går som jag tänkt mig :) , efter helgen är det studentvecka. Undrar om jag ens kommer klara av min egen student, haha!

På måndag är det utsparkssak för vår skola sen vet jag inte ifall jag är sugen på etage efteråt, det får vi se. sen tisdag är det kanske student om jag orkar, onsdag student torsdag student och fredag , egen student!!

9 SMÅ DAGAR !!!!!!!!!!!

har betalat in resan idag, längtar så mycket !! haha kommer bli så sjukt.

Nu ska jag "plugga" , blir att vara uppe för mig hela natten idag vilket jag inte vill egentligen eller brukar göra meeeeeen jag e korkad =) .

ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0