nattsi

natta missade sin buss till malmö och nästa går om typ en timme, så jag sa att vi kunde cykla iställlet och att vi cyklar från elle till skolan imorgon (nära).

- sa:
jag har en skit ful cykel, sån liten
goteduarful, mi casa es su casa sa:
hahaha?!?!?!?! och
goteduarful, mi casa es su casa sa:
HAHA, natta ingen ser oss
- säger:
haha men fy . ska bara kolla fall den är acceptabeö
- säger:
jag cyklar dit
goteduarful, mi casa es su casa säger:
haha ska du cykla? hahaha
- säger:
jag hittar inte ens till malmö
goteduarful, mi casa es su casa säger:
HAHAA


Nu ska jag faktiskt dra på riktigt , får väl se om hon kommer komma fram ;)  (Skoja natta, klart du kommer 8-) )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0