nihau

Idag har jag försökt hitta svaren till naturprovet som vi ska ha imorgon, man får tydligen ha anteckningar och vad som helst förutom en dator med internet på .. vet inte om man ska ta då att provet kommer att bli riktigt svårt, eller lätt med tanke på anteckningarna.. jaja whatever , löser sig VÄL!

Sista veckan med dom sista inlämmningarna/prov/uppgifterna . Förutom om jag inte klarar historian på torsdag så är nog den 1 juni min sista chans.

Måndag naturprov, onsdag redovisning av hareKrishna, torsdag historieprov och fredag den 29 tror jag de är fredag så ska en samhällsuppgift vara inlämnad och den måste vara bra för att man ens ska få g !
så det blir att plugga hela  veckaan!! tråkigt men snart är de fan över, iallafall ett litet tag sen får de bli att hitta ett jobb haha.

Innan så kom min morbror till oss med vår "beställning" från tyskland haha, gud så mycket det var. En absolut vodka och en jägermaister till lilla mig, fin fina saker! Därför blev jag sjukt kröksugen, och vill ut i helgen!

Hade tänkt följa med elle på bio ikväll, natt på museet 2.. vi skulle reservera platserna för jag visste inte än om jag ville. men det blir film hemma hos henne ikväll istället och sova där, natta kommer också dit! :)  vi måste plugga lite också faktiskt.

Nu blir det mat, sen in i duschen ta på mig kläder och sen hem till eeeelle! :D



ciiiiiiiiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0