noo

Jag har så jävla ont i huvet, jag orkar inte.

Stack till min faster så vi var där vid 1-tiden . Åt och det var asgott plus att jag va så jävla hungrig efersom jag inte hade ätit något innan vi stack. Får alltid höra roliga saker när  vi träffas haha. Vissa saker är ju sjukare än andra ;) HAHA.
Efterrätt också och efter några timmar så blev det att sticka hem.

Skulle börja plugga direkt när ja kom hem men jag la mig på mattan istället och bad pappa förklara naturskitet för mig, jag kunde knappt hålla mina ögon öppna så jag sov en halvtimme istället. älskar den mattan haha, när man har ätit asmycket och har asont i magen, och sen går och lägger sig där ...det blir genast mycket bättre. (speciellt på sommaren , haha ) folk som varit med om det vet vad jag pratar om ;)

iaf när jag hade vaknat hade jag tänkt fortsätta men jag lovar att jag inte kan koncentrera mig... har suttit i flera timmar försökt plugga men jag tror inte att det är riktigt min grej :(  , sorligt men sant! någon vecka kvar sen är det fan slut med skitet och det är jag jävligt glad för.. förutom att va i själva skolan med klassen/kompisar, haha .. störda.

Skulle lägga in låtar på min ipod, men såklart har jag gjort en massa annan skit också.. fanfanfan .
ångest-sussie ..

iaf så ska jag sova nu.. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0