ohja

Jag har typ hoppats på åska skitlänge, så kom den inattt.. när jag var själv. inte lika kul :( hoppas det kommer åska inatt igen och om det åskar så vill jag gå ut på elles balkong och kolla på blixtarna, men elle fetefegegrisfan vågar inte, awsi:$ !!
haha..

Apelsin är så jävla gott, men inte lika roligt och gott att ha det under nageln? fyfaaaan !!! vet inte var jag ska ta mig till.
FÖRRESTEN, när vi stog och väntade på bussen vid triangeln så kom natta nära mig, jag trodde jag skulle få en fin puss på kinden, men NEJ ..hon BITER mig,stackars min fina lilla kind. Ett fett rött märke, gjorde asont. Tror det är andra gången hon biter mig och det gör lika ont varje gång också! afan? (y)

Någon av natta och rebecca rev mig på kinden också en gång, det blev ett rött märke då också fast ett streck.
Alltid samma sida också . LÅT MIN KIND VA?! :(

mmmh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0