:S

Känns inte alls bra :S

I måndags när jag var påväg till skolan så mådde jag sjukt illa trodde att jag skulle kräka i bussen men ikke det gick över en stund. Under tiden vi åt i skolan började jag att må dåligt igen. Trodde att jag skulle kräka igen men det gjorde jag inte då heller. Vi gick ut och dom tog en cigg och jag satt och bara mådde så jävla dåligt. Ville bara åka hem..
det gick över en stund senare ..

Imorse när jag vaknade så hade jag skitont i halsen, började få asont i huvet på eftermiddagen men sket i de och så gick det över. skönt sen nu efter jag hade duschat ikväll .. asså gud, min hals va håller den på med. kan inte svälja, det gör pisseont. och mitt huve värker + förskylf näsa och min mage gör asont och mår skitilla känns vid vissa tillfällen att jag ska kräka .

vad vill min kropp med mig ???!! vill absolut inte bli sjuk nuuuu!! sjuk hemma från skolan kan man vara närsom helst fram till 2an i gymnasiet tycker jag. då är det skitskönt att vara hemma och sova och kolla tv hela dagen medans alla andra är i skolan. förutom när de är fint väder. MEN inte nuuuuu i trean när jag har skitmkt att göra för att fixa ig + studenten.
Ångest hela livet om man skulle ha missat den dagen .. man borde ha de iaf ?

Ska gå och kolla lite tv med mammsi nu faktikst och ta en sån "tablett" som brukar lösa det mesta. sen sova och hoppas på att det blir skola imorgon .. :)

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0