ss

Det blev att vara hemma idag. Jag vaknade vid halv 4 eller halv 5 inatt kommer inte riktigt ihåg ..av att min hals höll på att kväva mig. jag kunde inte andas och inte svälja det gjorde förjävla ont. Jag gick upp och skulle fixa något varmt att dricka men jag hade ingen ork när jag väl kom upp så jag gick och la mig igen och kunde inte somna om. Mitt huve börja störa sig igen med att göra skitont.
SSkulle sätta på tv:n, men den funkade inte av någon konstig anledning ?

Vaknade senare igen av att mamma kom och fråga hur jag mådde och gav mig varm dricka.. Somna direkt efter hon hade gått så när jag vaknade och skulle dricka så var den kall :( .. Gick upp och tog lite frukost, kunde inte äta det gjorde svinont.
Har sovit och vaknat till och sovit, kollat tv fram tills nu. Pappa har varit och handlat soppor på ica haha snällt :) antar att det får bli det enda jag kan äta idag! =)

Ska gå till sängen igen .. =( pallar inte det är asfint väder uute .

mh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0