sss

Har varit duktig och städat i mina lådor och garderoben, sagt till mamma vilka kläder hon borde slänga och ha kvar.. Eftersom det blir så trångt i vår garderob. ( Har en skitstor eller lagom stor med skitmkt saker, de enda vi har är typ kläder som man inte ska vika) annars har vi de andra sakerna i lådor.. wooww hihi..
Soffan som jag haft på mitt rum ett tag åkte också ut :( rummet blev stort och fint igen men soffan är så jävla sköön.

Allt blev skitfint :) Nu väntar jag bara på att någon ska köpa mitt jävla skrivbord så jag kan köpa en soffa och sätta där istället.. :(

Ikväll ska jag nog bara va hemma, pallar inte göra något plus att vi ska ha gäster :) ..

ciaoaoao
har hittat både mobilsladden och ... kamerasladdenh .. allt kommer fram när man städer ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0