suunday

Hemma hos elle . Pratade med natta hela vägen i telefon, så rädd hon va när hon cyklade igenom rosengård .. hahah !!
Hennes pappa hade sagt : cykla inte igenom rosengård, men nattsipattsi gjorde det endå! =)
Träffade elle på fridhemstorget så gick vi in på videomax och hyrde en film, jag ville se en men de ville inte dom. elle kallade den för fjortisfilm . Lovar att jeppan hade velat se den också! jag skulle vara envis och inte vilja se dom filmerna som dom "valde" .
Det var typ jag som valde film, så vi får väl hoppas att den är bra :) haha . när jag och jeppan hyr filmer , eller gjorde så kollar vi bara på bilderna och typ vad filmen heter och då är filmerna skitkassa!! hahah

När vi fixat filmen, passengers tror jag att den heter så cyklade vi hem till elle. =)
Det var någon dokumentär om tsunamivågen, så hemskt . vi kollade lite på den sen gjorde jag och natta lite natur.
Sen nu så ska vi sätta på filmen och sova =) ..
Dom har köpt godis, klarar inte av det här !!!!!!! =|

GODNATT!!

jag håller förresten med natta om att hennes cykel inte var den finaste, haha bebiscykeln :p

Kommentarer
Postat av: jeppan

hahahahahah:P vi vill ju bara se sådana ungdomsfilmer i skolan där folk blir kära i varandra hela tiden hahaha och massa sex osv.. haha adam and eve verkade ju jätte bra faktiskt. men ICKE hahahaha

2009-05-25 @ 18:27:35
URL: http://rebeccaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0