th

Filmen igår såg jag inte så mycket av. elle var helt inne i filmen medans jag och natta typ störade oss skitmycket. När vi väl kunde koncentrera oss så poff somnade vi efter någon liten minut . Stackars elle får vara vaken självis :( .

Vaknade imorse av att natta är skitnära mitt huve och stirrar på mig, blev skiträdd. Såg inte vem det var, det liknade min mamma och zandra haha, men sen såg jag att det var natta . Det var som sån som dom gör "gissa personen" på tv, så blir bilden klarare och klarare. Iaf vi tog på oss och cyklade till skolan. Vi stannade till vid dammen och .
Framme på skolan började vi kopiera papper till naturprovet. Får hoppas på det bästa om resultatet, det var ju inte som jag hade tänkt mig. trodde att det skulle vara frågor men det var att man skulle bygga upp en stadsdel, ofta vi måste kunna sånt skit. IAf....
Efter lektionen så åt vi och sen cyklade natta med hem till mig och ställde cykeln här hemma. Gick in till mig och tog det lite lungt, åt mackor.
 haha så säger sjukenatta : har ni ingen aroma? så sa jag till henne att kolla vad vi hade, och var hon skulle leta.
sen tänkte jag efter, vafan är aroma ? :S .. sen tänkte jag lite och frågade, menade du aromat?
HAHAHA och ja, det var det hon menade.. åh jag tyckte det var så kul!

Sen stack hon till värnhem och tog bussen hem och jag skulle plugga men somnade i en överskön soffa och sov skitdjupt. Hörde bara lite svagt att min mobil ringde jättelångt borta.
vaknade sen och gick upp gjorde lite mat och pluggade lite grann .

Imorgon är det kanotpaddling med idrotten i löddeköpinge, haha jag är rädd och lite nervös :( . Ska paddla med rebecca och jag kan tyvärr inte lite på henne när det gäller paddling. Hon säger att hon inte heller vill välta men jaa.. haha får väl se hur det slutar imorgon. Kom på en sak innan, om man sitter i kanoten så har man inga ben..dom sitter ju fast där under i båten någonstans så om man välter så kan man inte röra benen för dom sitter fast i den hålan?!?!?

Nu får jag sticka till ica och handla mat till imorgon innan dom stäääänger! sen blir det lite mer plugga och sen sovasova! =)


Bild på natta och mig från tvåan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0