Tisdag

Är typ klar med pluggandet nu, måste lite till så det sitter kvar tills imorgonbitti !
Jag skulle börja plugga torsdag förra veckan men sköt fram det hela tiden så sitter jag nu sista dagen och råpluggar och får massa ångest och känns som att jag inte ska klara det osv.
Någon vecka till sen aldrig mer dessa hemska historieprov.

Ja, det blir tyvärr skola imorgon då.. men är ledig torsdag och fredag så min vecka har gått lagom snabbt endå :) heh.
Efter skolan så ska jag till stan, banken och lösa ut min matcheck från Apun .. bara små 450 kronor.. förra året var det typ 400 eller 500 kronor mer, men jag var väldigt trög när jag skrev i den.
Sen när jag kommer hem så finns det något annat skit som jag måste börja plugga på. antingen historia igen, eller ninas uppgift .. om jag klarar historieprovet så har jag 2 uppgifter kvar att  göra och 2 prov, ett i natur och ett i historia ..
Fick höra lite om vad man skulle kunna på naturprovet, skojar han med oss eller ? tror han är den sjukaste läraren som jag någonsin har haft. För det första verkar det som om han vill att alla ska misslyckas och det är verkligen inte bara jag som tycker så, typ alla som man har pratat med natursakerna om så har den kommentaren om honom alltid kommit upp.

Jaja jag hoppas på det bästa iallaaaafall!
Har så ont i mitt lilla huvud så ska sova strax, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0