tråkig

Har fortfarande inte fått av skitet på naglarna, blir så ledsen. Dom gör asont också nu eftersom jag har fösrökt med allt. ingetnting funkar.

Iallafall vaknade jag vid 12 idag och skulle ut och sola lite tänkte jag, men det blåste kallt så jag bara satt där i shorts och tröja..
mamma gjorde en skitgod frukost till mig (a)..
Plugggade lite i en timme sen orkade jag inte mer.. haha så jag och pappa stack ut och övningskörde istället! mycket roligare.
När v i kom hem så var det mat.. har varit sugen på korvstroganoff ända sen i torsdags så jag sa till mamma att vi skulle äta det idag :) ..
Har försökt plugga nu också men det fuuuuuunkar inte. men jag måstemåste.

Skulle egentligen till tyskland till helgen med min morbror och kanske syster, men jag fick höra att han skulle vara där från fredag - söndag och det kan jag inte.. :(  . det är bal på fredag

Ska försöka plugga igen och sen när m ringer så ska jag ut en stund :)

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0