trööött

Har nyss duschat, verkligen asskönt! Mitt hår gick från fettigt till ofettigt haha.

hade tänkt att träna idag men hade skitont i huvet så jag gick och vilade i "min" soffa, älskar den.. men den åker snart ut igen haha. jag ställde alarm på min mobil för att jag kände på mig att jag skulle somna så jag kunde träna , men såklart gjorde jag det!
Jag hade somnat till tv:n som inte är något ovanligt, kan typ inte somna om jag nt har tv:n på, har iallafall inbillat mig de.
Vaknade inte av alarmet utan av att pappa skrämde mig eller något haha jag hoppa till, blev skiträdd =( .. innan han väckte mig så hörde jag i bakgrunden av tv:n 4A, 4A, 4A typ att folk stog och skrek och hejade på 4A hahah i min dröm så var det något helt annat .  haha sjuka drömmar. när jag kollade på tvn så var det någon simtävling haha:p
men iaf missade att träna, får bli imorgon eller onsdag. :)

Hade tänkt kolla upp tider om tåg och sånt om imorgon men duktiga becygirl hade redan gjort det, good.
Så nu kan jag gå och kolla fiiiilm och sen sova fint hela natten !!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0