Fredaggg

Elle kom till mig igår, så gjorde jag mig klar och sen gick vi hem till matte och förkröka där.
Där var lite annat folk också som man inte träffat på flera år haha .
Spelade jävla öl-spelet som jag hatar. Många som gav mig dricka hela tiden =( .. botten upp hit och dit men jag kan inte klunka vodka får sån äcklig spykänsla då . Inte bra.

Sen kom det mer folk och vissa gick. Det  började regna som fanfanfan och det var skithemskt för jag och elle skulle gå till bussen .
Vi fick iallafall vars ett paraply och sen började vi gå. HAHAHA det var sjukt. jag lovar att vi flög fram haha jag sprang med paraplyet och så flög jag en liten bit .. Åh det var så kul ! Sen tog vi bussen till gustav och började gå till crown.
Kön var aslång och vi hade tagit en buss försent för att komma in innan tolv så vi sket i det och gick till mc donalds istället för ELLE skulle äta, inte jag .. smakade bara 2 tuggor typ av hennes hemskt goda .. inte hamburgare.. de va något annat i den. När elle hade ätit så gick elle hem för hon mådde dåligt och skulle spela match idag så jag gick till mojito och träffade  vildana, dalila och xio ! :)
När jag står utanför så hör jag att någon säger där är amanda så kollar jag bak så står hon där haha, det var jättesjukt ..bara från ingenstans kom hon och lite annat folk.

Människan är riktigt sjuk, det kan jag lova! :)  Hon hade även med sig fina kompisar ;) haha. efter lite dans och lite annat så var det dags att gå till crown .. :S jag hade inga pengar till inträde hade 20 kronor till garderob så jag fick låna pengar av amanda! tog en taxi från gustav till crown .. onödigt men det var störigt väder blåst och regn .. nej tack.

Kom in på crown och såg jeppan där så gick och hälsade på henne. sen så blev det dans som vanligt och massa annat skoooooj .
Dom lottade ut ipodar och jag fick en :) yeey . Den är röd och asfin.

Äckliga killar som börjar ta på en överdrivet mycket, omg ? svin låt mig va. stack därifrån och sen gör han samma sak på jeppan . knäpper tilloch med upp hennes skärp .. vet inte om det var med meningen men endå ? kaos människa.

när  vi ska gå ner och ut för att ta luft så stannar en kille mig i trappan och säger, du är för fin för att vara här .. så jag bara.. jaha .. haha ? han bara tror du inte att jag menar allvar ? jojo klart , tror dig ..(brydde mig inte så mkt) och var skulle jag annars vara ? ehm, du ska va med en kille som mig, om du hade träffat mig innan så hade du inte varit här . OKEJ? haha för fan. sen så ville jag gå ner till sandra där nere så det gjorde jag. när jag kommer ner så ska såklart hon upp igen och hissen funkade inte. död åt mina fötter , kunde inte gååå . gjorde skitont.

Går upp dansar lite och sen sätter vi oss i sofforna .. sen efter ett tag så var vi tvunga att gå till bussen.
Börjar gå och gud vad ont det gjorde, tog av skorna och gick men fastnade massa saker undertill som gjorde skitont. så tog på dom igen. När  vi kom till studentgatan så gick sandra fram till en bil och frågade om han kunde köra henne till ettans busshållsplats på gustav för en puss.. haha :O . iallaall han gjorde det men han fick ingen puss. han var gammal och svin.
Slutade med att sandra tog en annan taxi hem för han ville typ ha asmycket pengar.
Jag gick till min buss och sen hem och sova, ritkigt kallt när jag kom hem. alltid kallare ute i bunkeflo . haha

....

förstår verkligen inte vissa folks problem , tycker så jävla synd om dom att dom inte vet bättre. Går runt och leker asmycket och deras attityd och framförallt kommentarerna om andras attityd. för fan.
Har med en sak att göra igår vilket jag inte tänker ta upp här. klarar inte av det, störda människor.

Nu ska jag forstätta plugga lite natur.. fyfan =(

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0