så fint

gårkvällen blev det bio istället för att hemma och ta det lugnt med jeppan. Stack till stan vid halv 9 och träffa jeppan, elle, matti och ralle. Det blev filmen änglar och demoner. Helt okej var den. Har inte riktigt fattat de dära med illuminati än:$ . efter bion så stack vi till lilla torg. Det var något nytt ställe som skulle öppnas och ha halva priset på dricka men dom hade visst inte öppnat så vi gick till yamato istället men deras kines är ful så vi gick till mojito istället.
Va lite sugen på slagt innan bion men jag var sjukt trött efter bion och var inte så kröksugen .. följde med men krökade inte :) ahah ..
Jag följde med jeppan till baren för hon skulle handla dricka. en flaska och två glas. När han ställt fram de så tog jag glasen och jeppan flaskan .. så börjar hon gå så kollar bartendern lite konstigt på mig och sen .. e det du som ska betala? jag bara haha men JEEEPPAAN!!! du glömde betala.. haha så duum :(  hon kom tillbaka och betalade :p
 Inte så mycket folk på mojito så vi stack vidare till möllan.
HAHA påvägen dit.. omg. . träffade på lite folk. En människa med 2 olika stilar. det var riktgit sjukt , blev typ chockad. Ser ut på ett sätt i skolan och sen utanför skolan en helt "annan" person wow .. aahahha men inte til det bättre om jag själv får tycka ;) ..
När vi kom fram till möllan så var det knappt något folk ..? .. dom höll på att stänga så vi tog en taxi till barcelona istället. Aslängesen jag var där sist.. efter en stund så skulle elle sticka tillbaka till möllan för hennes kompisar var där, jag gick till centrlalen och tog bussen hem. Var hemma klockan 2 . Tidig fredag.. skönt faktikt :( ..
Det var askallt, tog min tunna jacka igårkväll och hade en t.shirt under. tänkte att det inte skulle bli så kallt men det blev det. Min hals började göra skitont igen så likabra att sticka hem och få den bättre (a).

Vaknade vid 10 idag och kunde inte somna om. Har blivit sjukt förskyld :(
Jag gick upp och satte på en film. Det blev först dagboken i 30 sekunder sen bytade jag till nina frisk. Jättedålig film:S..
Jag blev astrött av att kolla så gick in till mig och la mig istället. Kollade lite på americas best dance crew. dom e skitgrymma. Min syster kom in och sa att de var babe på femman så jag bytte till den. haha har fördökt  ladda hem den men hittar den aldrig. Har nyss sett klart den.. åh jag måste ut och få luft U innann jag dör:(  .

får se vad jag känner för ikväll :)

hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0