Y

Gick upp fem imorse gjorde vid mig och stack till annestad. När jag kom dit så la jag mig i soffan och spela lite quadrapop haha, vaknade till av att jeppan skickade ett sms och frågade om jag var vaken. javisst!
tog bussen vid 8, inom lorensborg och sen vidare till historia. (u)

vår lärare e riiiiiktigt cool, ni skulle bara veta.
nu är det jag som snackar och inte ni .. ojojoj ;) typ de enda han har sagt till mig på de senaste året eller 2 år .. vet inte hur länge vi har haft historia?:S

efter lektionen gick vi till solsidan, man kan nästan kalla den molnsidan idag, hiih men fan det var skitkallt så vi gick in iställlet, vi var lediga idag efter historian.. men jeppan skulle göra prov så jag skulle lära henne lite på whiteboard tavlan men det blev hänga  gubbe istället :( haha ..
sen var det dags för lunch, fyfan. kräk som alltid annars. oftast iallafall .. jag tog lite morötter och ngn wannabe pastasallad, övertorr var den.
Sen var det dags för j att plugga igen så in i klassrummet. När hon gick till provet så gick jag och spelade cs med alla andra 8-| haha, kul var det faktiskt. kommer ihåg för ett tag sen när alla typ hela klassen satt och spelade cs och vi satt kvar efter lektinerna och sånt.. fina tider det ! aahah

När j var klar så skulle vi gå men blev stoppad av vår lärare och att vi va ri riskzonen eller något. lät inte alls bra . det handlade om frånvaron. jag hade typ 9% från att inte få studiebidraget men jeppan ska alltid vara värre :( ahah som jeppan sa.. att jag är borta mer än henne men hon får endå mer frånvaro.. antar att de är för jag brukar ringa in på morgonen :p .. studiebidraget löste sig, jättebra!

Stack till centralen efter de fina samtalet och sen tog jag femman hem för att hoppa av i annestad och hämta min cykel. asjobbigt.
Det kommer på en tjej på gustav och jag ser att hon ska sätta sig bredvid mig så jag tar bort mina påsar därifrån. ser att hon säger någonting men hörde inte för jag hade musik i öronen.
Pausar och säger va? så säger hon,. oh tack. jaa ser du dom mörka molnen där borta jag tror att de kommer bli regn nu får man skynda sig hem.. och jag bara .. m . palla inte bry mig. sen fortsätter hon snacka ..  Kommer du från jobbet eller? ööh. nej.. aha var har du vatt ? .. skolan? massa frågor om skolan. ville bara att hon skulle va tyst. sen börjar hon snacka om rosengård och socialen och att alla som inte har jobb som kommer till sverige ska inte komma in och att dom e kräk. GUUUUUD assåååå klarar inte av såna som henne .. när jag sitter på bussen vill jag lyssna på musik och inte lyssna på massa bullshit. från ingestans säger hon.. snygg väska jag får se på den , var har du köpt den? sååå fin oh ja så fin.. (jag hade väskan typ brevid mmig så man knappt såg den) sen min tröja.. så fin tröja är den från h&m? (hade min studenttröja på mig) ooomg vilken människa asså.
Äntligen börjar hon prata med en annan människa, ooh vilken fin tavla.. eller är det en tavla.. nej de är de ju inte men den va fin .. (tyst 5min) .. jaa så fin.
Människan kan tydligen inte säga så mycker mer än fin.
Hon öga alla mina saker typ.. :(
rädd för henne, undrar vad hon var för en sorts sak.

Hemma nu, håller på göra mat till min stackars hals  som gör fruktansvärt ont.. ska nog kolla på aladdin som jag ska ha gjort nu i typ en månad om inte längre.
Jag mår sääääääämre, min hals huve och allt. känns som jag har feber. får hoppas på att jag inte har det.
Är lediga imorgon också=)

Som det ser ut nu så blir det inget krök i helgen. Skönt.

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0