Satuuurday

Har precis ätit middag (med gäster), skitgott var det!
Det är så klockrent, jag bara satt och väntade och såklart kommer det fram.. dom knasar mig :O !! Haha inte alls okej kan ju jag tycka. Om vad dom knasa tänker jag inte ta upp här :) .
Eftersom jag var det enda "barnet" som åt idag så blev det jag som va utsatt haha.
Efter ett tag så pallade jag inte trycket så jag var tvungen att springa in .. hahah..

pappa2 : sussie jag brukar faktiskt tänka lite på dig ibland
pappa3 : ojoj det kan misstolkas.
alla: heheh hahaha

han skulle berätta en sak som jag hade sagt/gjort när jag var liten .. haha antagligen så har han tänkt på gamla minnen :p . när vi var på semester när jag var mindre så var det alltid jag som var "ojsan" haha .
Jag hade stått och viftat med typ 70 kronor så sa en mamma till mig : sussie håll nu hårt i pengarna!! och jag bara jaadåå ... sen 3 sekunder efter .. PAPPPAA.. PAPPAAA MINA PENGAR ÄR I VATTNET!! haha
Sen när jag skulle gå upp på en båt, så var den ganska hög och hur mina skor flög i vattnet det vet jag inte.
eller när jag hade fått ett par nya solbrillor så var det ett sånt band som man kan ha dom i  och runt halsen men jag var tydligen för tuff för de så dom åkte också i vattnet..
Stackars pappa fick dyka ner i ibland äckligt vatten och vanligt vatten ett antal gånger under semestrarna haha .

men det som han skulle berätta idag var att :
Jag stog och hängde på han då och pilla i hans hår och sa.. du har så mjuukt hår!! ahaha och när dom bjöd mig på karameller så sa jag dom var gooouda!! vilket betydde att jag ville ha mera... haha så varje  gång jag ville ha mer av något så sa jag så :p ..
När han sa att han skulle berätta en sak som jag hade gjort så sa jag till honom att jag tror nog jag vet vad du ska säga.. hahah .. har hört den många gånger om att han var chef på sitt jobb.. så hade jag sagt.. nej det kan du inte vara, för chefer är tjocka.

jag saknar endå dom tiderna på semesterna.. tror vi var 4 barnfamiljer. det var skitkul när man var liten. Plus dom människorna.. Sjukt roliga, humorn är sjuk som fan och har alltid så jävla roligt. riktiga bra människoa (a) haha.. Kommer ihåg vi spelade ett spel som heter avista eller något.. så var det olika kategorier och olika bokstäver som kom upp .. så på kategorin kroppsdel och bokstaven S så skrek alltid alla ut samma ord. haha.

Blir nog tyskland nästa söndag (A)

haha iallafall, jag tror jag blir hemma idag om ingen ringer ut mig lite senare =) hehe ..
Ska gå till dom gamla nu och kolla melodifestivalen och bli lite underhållen .. javisst!

hörde dom säga mitt namn nu :O ..måste veta vad som sägs

BYE


jag och elle sommaren 2007. mitt gamla rum. saknar endå det ibland:(


elle och jag igen .. också för 2 år sedan tror jag. hemma hos k.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0