20/5

Hos elle nu, kom hit för en stund sen men har gjort lite annat.

Skolan imorse och gjorde omprov, hoppas det gick bra. (a)
Efter historia så var det religion, gick in på lektionen sen gick vi ut direkt på solsidan och satt där tills matsalen öppnade.
Kortkrig i den tallrikssak .." asså vilken klass går vi i?" HAHA så fiiin kommentar av a. 3orna har företräde till matkön , det tycker vi allafall:) .
Efter maten så var det ut på solsidan igen, jag hölll på att dö det var skitvarmt. Jag och Elle fick ta av oss våra strumpbyxor så jävla varmt .. men skönt!
Gick till en obligatorisk föreläsning om brandsäkerhet, det var såååå drygt men när den var slut så stack jag,elle och jeppan till stan! =)
Efter ett tag så kom natta också. Vi gick till banken för jag skulle få 450 kronor i matersättning.
Sjukt idiot som fick damp typ. Han skrek bögjävel, jävla idiot och snacka om bög hela tiden och massa skit. Han var sjukt äcklig. Han som satt i "kassan" fick kalla på väktare osv, inte fan sluta han då. Vafan finns det såna svin för? Han hade till och med sin son med sig, ofta han inte skämms? uuuuue, stick härifrån ;) !!
När det var min tur så sa tanten att jag inte kunde ta ut pengar här för att jag inte hade swedbank, jaha .. stått där i typ 1 timme för ingenting ?! tragiskt men sant.
Iallafall så försökte vi leta upp min bank men hittade den inte.
Natta skulle kolla lite affärer på hansa så vi gick in där. jag passade på att fråga om hur man får bort naglarna ..(påbyggda) så fick svar också och vet hur jag ska göra! =)
Sen blev det veromoda, brukar inte kolla så mycket i den affären, men hittade en klänning .. testade den och köpte den.. Den är vit och ska kanske ha den på studenten , och den rosa som jag köpte för ett tag sen ska jag ha på balen .. som det ser ut nu iallafall =) ! ahah
det blir ingen HORKLÄNNING !!! (internt ) ehehh.. 8-|

Vi tog bussen till triangeln för att gå till banken där, men den var stängd så vi tog bussen till nydala till nydalamarknaden. Omg vad är folks problem? Bara för man har shorts ska dom råglo .. har dom aldrig sett det innan elleeeeeeer ? =)
Dom köpte vad dom skulle köpa sen åkte vi tillbaka till triangeln och åt thai mat.. Tog rätt meny eller vad det heter nu, sist tog jag en som var skitstark och hemsk lite grann !! =/

När vi var klara så tog jag bussen hem , femman .. haha så jag fick gå en jävla bit men det gör ingenting för det behöver jag. Kom hem packade mina saker och sen cyklade jag till ellepelle ! :)
Natta är här också ..
Imorgon blir det stranden med jeppan, natta , elle ? , sara och sandra. Hoppas på asfint väder då! :D .

Innan idag fick jag ett samtal om något som jag hade gjort på internet, fick erbjudande och sånt skit. När vi skulle lägga på hahah så han bara använde mitt namn helt mycket, genom samtalet också förresten .. men när vi skulle lägga på ..
puss hej, HAHA!! jag fattade inte.. En försäljningssak säger pusshej..!! hahah jag tyckte att det var skitkul iallafall.

Mamma och pappa cyklade med mig, haha :) fint med sällskap plus att det är tråkigt att cykla själv.

Nu ska jag joina natta och elle.. :) jag ska ta tillbaka MIN plats i sägen :) för den är min och min och min !! så de så.

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0