Valborg

Började hos mig. natta och jag åt med syster och hennes kompisar sen kom resten så vi började dricka lite :)
köttet var inte okej, det var typ svininfluensan i det. usch och fy aldrig mer.

när vi skulle till bussen så hände hemska saker :(
vad hääääänder ? jag är sjuuuuk kan inte följa med

hahah faktiskt .

Vi träffade elle på centralen och sen gick vi till slagt. ingen kö alls vilket vi alla trodde att det skulle vara.
In på slagt och dansa dansa.
Träffade sammi och dom, och sen massor av andra .. kul :)
xiiiio va där också :D  hon berättade för mig att jag hade missat hips dont lie, haha.

hade skiiiiiiiiiitkul iaf :D

päroncidern smakade spya men det gick endå!! :)
jag natta &elle blev av med dom andra så vi va själva inne på rnb dansgolvet oc där var vi dom sista timmarna. Bebisnatta hade ont i fötterna och mådde dåligt så hon satt vid ett ställe en tid. vi ville inte gå och jag ville inte att hon skulle gå själv, men sen kände jag att det var dumt mot henne så vi gick .

KOm fram till centralen och min buss gick inte förrän 06.00. palla fan inte sitta där och dö.
elle den jävlen var askaxig mot ALLA. jag fick damp och skrek på henne då sprang hon iväg till natta så gick jag där hel ensam fattade inte var dom var, hahah men sen så stack natta så var det bara vi kvar.

jag hade tagit av mina skor för jag kunde inte gå med dom, hade så jävla ont!!
Jag satte mig ner, brydde mig inte va folk tyckte och tänkte jag var nära döden upplevelse jag cva torr i hela munnen jag var ashungrig. hemskt.

när ellepelle också satte sig så såg de värre ut, 2 små fattiga fluickor. elle trodde att folk tänkte att vi va horor. hahah skitbra (y) .
dom två killarna som elle hade varit bitch mot satte sig bredvid och sen från ingenstans så låg dom där och sov hahaha fyfan asså. Människor som gick förbi ÖVERsjuka hahah en kille gick fram och bara ... gjorde ett ljud kan inte beskriva och alla kommenterade hahah..

jag ringde min mami så kom hon och hämtade mig och elle , översnäll <3 !!
sjukt bra kväll !!!!!!!!! förutom vissa händelser HAHAH !
Kom hem när solen var uppe, jättesjukt kändes de att gå och lägga sig då :( vaknade några timmar senare och gick ut och solade. har legat där hela dagen, yeey .

Elle kom för ett tag sen för att sova lite grann, senare kommer jeppann .. ingenting alls ska vi göra ikväll . pallar verkligen inte. uschhhh

mat snart, grillar. mummms <3

ciiiao.


hahaha, kunde inte låta bli att fota dom!


mina emo-strumpbyxor. min syster lovade att inte ta isönder dom
förra helgen när hon hade dom, men ikke. det fanns någon liten maska
som knappt syndes men sen så ja.. jag har dragit isönder dom här asså
tro inte jag gick så haha :s .


bitch elle


skitfin nattttta :) (L)

väntar på bilder från amanda.. :(

bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0